deep750 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 vet ikke om dette er gammelt nytt eller ei, men nå har Blucom begynt å tilby studentrabatt http://www.bluecom.no/student/ bye bye ngt Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 jeg bestilte meg det så fort jeg ble klar over tilbudet! For meg er ngt uaktuelt, kun fordi de leverer over pppoa:) Go Bluecom! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Regner med de kommer med tilbud for oss på Høgskolen i Vestfold etterhvert også Helst før sommern! Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 de har trådløs router til 100-lappen for de som bestiller nå, så slo til på den selv om jeg allerede har en...greit å ha en i backup Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 De gir ikke tilbud med mindre dere spør om det! Jeg måtte selv mase på studentforeningen min for at de skulle få til en avtale. Det holder om Jens Fossum ved Bluecom mottar en henvendelse pr. email for å tillby studentrabatt ved skolen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå