Veritæs Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hei. Jeg fikk idag tidlig en epost med teksten: "I've planted a bomb in your computer. Click this link and the bomb will be desarmed" Problemmet var at: Jeg sletta eposten FØR jeg trykka på den linken. Da måtte jeg prøve å fikse den selv da. Etter å ha åpnet pc'en så jeg en masse røde blå gule grønne kabler der. Alle er koblet til harddisk, cdrom hovedkort. men jeg vet a bomben er gjemt der. spørsmålet er: Hvilke kabel skal jeg nå klippe? hvilke farger? Svar fort, det er frist til 11.09. (Dette er ikke tull, da jeg kom hjem var vinduet åpnet så noen har brutt seg inn og plantet bomben i pc min) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Seriøst! Det var f___ meg dagens Ler så jeg dør! bfisk Lenke til kommentar
en mann Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det vil si at noen prøver å drepe deg, verste fall ødelegge PC'en din. Huff! Kan jeg få kabinettet ditt? Eller hvertfall det som er igjen...? Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 damn, fant ikke posten igjen jeg...måtte søke etter n og greie (jeg som ikke kan så mye om pc i det hele tatt), en skikkelig n00b (ikke at jeg har noen anelser hva det betyr). Altså på film så kunne helten velge mellom 3 farger vanligvis rød blå og en annen tilfeldig farge. Men inni min boks (heter vel kabinett eller noe) er det mange forskjellige, skikkelig regnbue her... [ Denne Melding var redigert av: Squy på 2002-08-25 14:24 ] Lenke til kommentar
en mann Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hører du tikking? Eller noen rare lyder når maskinen er avslått? Når du hører noe, skal du gjøre dette med tingen som lager lyd: Kast den oppi en bøtte med vann. Da er du helgradert! Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 http://crazy.codetroop.com/randimg/?computer_bomb.jpg Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Klipp den røde! Den gule er bare strømmen til alle komponentene... Det skal ikke være noen røde ledninger der! Hvis det er en vifte der inni, så er den for å kjøle ned bomben. den er sikkert av C4, og de krever nedkjøling. Fjern viften også, så er du sikker på at C4-bomben blir ubrukelig! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: hrichard skrev (2002-08-25 13:43):Seriøst!Det var f___ meg dagens Ler så jeg dør! bfisk Den var fine, Men lever du enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå