Jhals Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 CPU-vifta (CoolerMaster) har begynt å knirke og skrangle. Den skal ut til fordel for ei ny, men er litt usikker på hvilken eg skal velge. Forslag? Vifta er 50 X 50 X 1 cm. Pentium 3 - 797MHz Via Apollo Pro 133 694x Socket 370 Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) En lik? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312260&cks=PRL Kommer litt an på hvor my du vil bruke, om du vil klokke og om den må være stillegående Den Zalmanviften her er fin og kan anbefales. Kan jo gå for fullkobber. Den har jeg og er godt fornøyd, men er litt dyr. Vet ikke hvor mange vifter som støtter 370 for tia. Tror det greieste for deg nesten kan være den cooler masteren. Avgir vel ikke så mye varme de p3ene. Edit: Tulla med linken Endret 1. november 2005 av Humbug Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 trodde ikke den zalman viften passet p3 da Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hei! Posting av samme tråd flere steder i forumet er ikke tillatt, jeg har derfor slettet den andre tråden din. Lenke til kommentar
Jhals Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Kommer litt an på hvor my du vil bruke, om du vil klokke og om den må være stillegående No er ikkje 200 kroner mykje idag så det kan eg lett bruke. Ellers er det ingen snakk om klokking. 1. prioritet er heilt klart stillheten! Bruk til: Surfing og kontorrelaterte ting så det er ikkje dei heilt store belastningan den blir utsatt for. Lenke til kommentar
Jhals Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Hei! Posting av samme tråd flere steder i forumet er ikke tillatt, jeg har derfor slettet den andre tråden din. 5090251[/snapback] Sorry Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 trodde ikke den zalman viften passet p3 da 5090238[/snapback] Hups. Lå under s370 på komplett. sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå