Gå til innhold

Bytte RAM PÅ pc

Tubi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ganske blank på dette, men jeg har en pc med 128 MB ram, og maks 768(hva betyr det?) Jeg trenger minimum 512 for å kjøre et program jeg må ha, og lurer på om det er like greit å sette inn mer ram, enn å bytte pc? Pc'en er en HP Pavilion 8370(eller noe sånt..) fra 2001. Tar mer enn gjerne imot noen gode råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er det i den pcen da?

5091847[/snapback]

Skjønner at dette kanskje var et litt dumt spørsmål siden jeg ikke har opplyst om mer info om pc'en. Men jeg vet ikke hva det er, er bare rett og slett helt blank på dette! Men jeg har vel kommet frem til at det kanskje er like greit å kjøpe ny PC som å begynne å bytte greier på den jeg har.

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal finne ut hvilken type ram (minne) datamaskinen din trenger, kanskje det er alt som skal til i steden for å bruke flere tusen kroner på en ny data.

Hvis du har lite greie på data gjenerelt vil det jo også bli endel arbeide i å overføre og installere mye av det du allerede har fra din gamle til en ny. Tar du med deg kabinettet til en av databutikkene i Møllergt. - hvis du bor i Oslo - er jeg kanske sikker på at de kan hjelpe deg der. Uansett lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...