raysv Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Heisann, driver og skal gå til innkjøp av et tower, og har ikke så alt for stort budsjett, så tower og psu bør havne rundt 1200. Ser at disse to kabinettene ligger rundt der, Antec til 1000 inkl 450 ink. psu, og Thermaltake Xaser Swing er på ukenstilbud hos psdata til 500,- eks. psu. Noen som har en anelse om hvilket av disse to jeg burde gå for, eventuelt andre som er bedre alternativer? aopen, chieftec? Kravnene mine er ikke så store, det skal virke nogelunde solid, enkelt å montere ting i det, og det skal ikke være glorete. Takker for alle svar Lenke til kommentar
kvase Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hadde sattsa på Thermaltake Xaser Swing og handla psu seperat Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Swing er nok et bra kabinett. Thermaltake Har ikke Swing, men har har Thermaltake. Kunne ikke vært mer fornøyd med Thermaltake.. Edit: Har Soprano foresten.. Endret 1. november 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
kvase Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Thermaltake Xaser Swing VB6000BNS - Miditårn - ATX - svart På lager Kr.483,69 (ink. MVA) http://cray.no/catalog/product_info.php/pr...e3b2fbc51fd387d Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vet ikke helt hva du er ute etter, men hvis støy er en viktig ting også kan du se på denne kombinasjonen. antec slk3000b-EC kabinett. Seasonic 430W psu Disse er høyt ansett i flere "stille-miljøer" og får bra i test... Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) thermaltake swing synes jeg ser bra ut!!en kamerat av meg har thermaltake Soprano og han er veldig fornøyd med thermaltake!! Endret 6. november 2005 av r@zer/d@hl Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Som andre har sagt, gå for TT. Overlegent design (om noe vanlig for tiden, men det sa vi om Chieftec Dragon, og jeg anbefalte det lenge uansett), TT er veien å gå i mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå