Jowy Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Kort sagt: jeg har det sånn her på den nye harddisken min ---> men slik vil jeg at den skal være ---> Altså, jeg ønsker at e:\ skal ikke være en "musikkmappe". Jeg bruker winxp og vet igrunn ikke hvilke andre info dere trenger å vite. Kan noen få til dette, fordi Komplett kan ikke hjelpe meg her. Takk på forhånd, Endret 1. november 2005 av Jowy Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg antar du har prøvd å formattere den igjen? Er det eneste jeg kan komme på, du har sjekket i lokal diskbehandling hva status er der? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 De bildene dine er bare 152 x 130 pixels, så det er ikke lett å se hva du vil. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Du får de opp om du sjekker egenskapene til bildene, og kutter vekk tb i filnavnet.. Han har bare bommet litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå