PT Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Skal ikke begi meg inn på html-diskusjoner. Vil bare si at amobil har blitt penere, mer oversiktelig og finere. En fin oppdatering. En liten ting slo meg med den nye logoen: http://www.amobil.no/layouts/amobil/gfx/amobil-logo.gif[/img] http://www.dnp.co.jp/gallery/ggg/gki/g229/g229_4.jpg Visse likhetstrekk, er det ikke? Ikke at det er noe galt i det... 5090869[/snapback] Samme skrifttype? Skrifttypen ellers på siden (spesielt forsiden) er ganske liten. Hos meg som kjører 1600*1200 (i Opera) blir det meste av skrift på forsiden ganske kornete og vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Syns spesielt teksten under "Feature" var liten, se screenshot. Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Lite likhetstrekk der, om du ikke mener at det er samme bokstaver som er brukt da, mobil. 5090909[/snapback] At det står det samme, 'mobil', var ikke poenget mitt. Skrifttypene er de samme og fargevalgene er like, blå skrift med et rødt innslag. Det er, så vidt jeg kan bedømme, likhetstrekk. Uansett var ikke poenget mitt å pirke på likheter mellom to logoer. Jeg ville bare gi en tommel opp til det nye designet, men i farta nevne at logoene slo meg som like. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Får håpe utvikleren tar imot tipsene våres, da. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det bildet fra Opera så litt upraktisk ut. Har ikke CSS prosent-angivelser av størrelsen til spaltene? Lenke til kommentar
8086 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kjempebra redesign! Så behovet for litt positiv tilbakemelding :!: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Noen tilbakemeldinger på tilbakemeldingene? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Heisann folkens Takk for gode tilbakemeldinger! Vi jobber med mye av det som nevnes her. Arbeidet har dessverre blitt litt forsinket på grunn av reiser og annet arbeid. Vi skal rulle ut et nytt stylesheet i løpet av de kommende dagene, som forhåpentligvis skal bøte på mange av problemene dere nevner her. Skikkelige utskrifter er også på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg