kalen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jeg fant nettopp ut hva problemet var. Maskina tåler ikke de nye nvidia driverne! Alt ble helt normalt etter jeg fikk tatt vekk Nvidia 78.01 driverne! Rart at skjermdrivere kan drive med så mye tull! *grrr* ----- Får ikke spilt av media-filer. Det bare kræsjer. Det kan kanskje ha noe med at når jeg starter opp pc´n, så får jeg noen ganger er "MEDIA" feil med noe ledning før windows starter opp. Hva kan dette være?? Harddisken(e) høres ikke helt bra ut de heller, og cd-rommen lager en skikkelig fæææl durelyd i 4 sekunder etter jeg trykker på power-knappen! Ikke nok med det, så finner ikke maskina harddiskene på primary, men på secondary. så det er not found på primary, men den starter opp windows likevel! Noen som har en anelse hvor problemet kan ligge? jeg satt nettopp inn den ene harddisken! virker som maskina streiker.. har noen tips om hvordan jeg kan finne ut hvor problemet ligger i hvert fall? (WD 80g) (WD 250g nye) abit hovedkort nytt skjermkort (XFX 6600GT 256mb) amd xp3200+ hjelp!! Endret 1. november 2005 av kalen Lenke til kommentar
smh Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kva meiner du med: "noen ganger er "MEDIA" feil med noe ledning før windows starter "?? Skulle forresten likt å sjå på maksina di Lenke til kommentar
kalen Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Kva meiner du med: "noen ganger er "MEDIA" feil med noe ledning før windows starter "?? Skulle forresten likt å sjå på maksina di 5089102[/snapback] hehe Ja, enkelte ganger når jeg skrur på maskina kommer jeg ikke inn i windows. Da kommer det en rar melding om at MEDIA cable eller noe er ikke inntakt.. Maskina har fungert helt fint inntil jeg satt inn den nye disken :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå