ZoomZoom McMoen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Som mange andre får jeg også hakkete skrift... Jeg bruker Opera og WinXP. 5093695[/snapback] Skru på Cleartype i windows. Det burde vært obligatorisk - ser jo helt utrolig mye bedre ut! 5093745[/snapback] Jeg har aktivert clear-type... Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Som mange andre får jeg også hakkete skrift... Jeg bruker Opera og WinXP. 5093695[/snapback] samme problemet hjemme med Opera 8.5 og win xp. på jobb så ser det bra ut i både safari og IE. (mac OSX) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Syntes det var litt mer uryddig helt til å begynne med, men antar at jeg etterhvert kommer til å bli vant til det. Fargekombinasjonen på forumet var interessant. Beige-gult med en grønnblå metallisk bakgrunn. Men det er sikkert noe som jeg lett kommer til å bli vant med så sånn sett er det gode greier. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 sykt nice Gratulere... siden ble kjempe bra nå=) sykt feet den nye logoen også=) Godt Jobbet=) Lenke til kommentar
elektronaut Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 er det fremdeles noen som har problemer med hakkete skrift? prøv å tøm cachen og refresh siden. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Gratulerer så mye, ble meget pent Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har nevnt det før, og nevner det igjen da jeg synes det er ganske viktig: 1) Konklusjonssiden i en test er ikke på rullegardinen over sider i artikkeln. Får å nå konklusjonen må man velge siste side i testen, for så å trykke "neste side"-knappen. Tungvint, pluss at neppe alle tenker dette og leser konklusjonen. 2) "Diskuter artikkelen i forumet" lenken er ikke tilstede på konklusjonssiden i en test, kun på de andre sidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg