Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Usj.. fint design, men dere skulle ha beholdt de gamle fargene. Den oransje fargen var mye varmere enn den nye, kalde blå. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Flott at det har blitt et nytt design og slikt nå, men hadde det ikke vært en idé å få forumet til å virke først? "Mine innlegg" opptar jo bare plass. Fungerer aldri... Men syns uansett at det er fint at amobil.no er blitt "pusset opp". Så veldig fint ut nå Lenke til kommentar
atticus Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Skurrete tekst hos meg også, men ellers ser det ganske kurant ut. WinXP Pro 1280x1024 Firefox Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Gratulerer! Dette ser stilig ut Dog, trengs det litt finpussing før alt kommer på plass. Her er en liten detalj fra dagens test av SE W550: Edit: Og en liten bug til Edit2: Disse bug'ene sees med Firefox 1.07. Endret 1. november 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Wow, må si meg gledelig overrasket over dette Endelig kom det et fresht og stilig forum etter oppdateringen :!: Dette kan så absolutt leves med Gleder meg til de nye testene, jeg Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg lurer virkelig på hva som gjør at folk får slik merkelig skrift. Jeg kjører samme bredde som de som har problemer (1280), og firefox. Men opplever ikke samme problem. Har til og med prøvd å justere zoom, men fremdeles like klart... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Får heller ingen problemer, men kan godt hende at jeg er sent ute hehe... Uansett: Flott. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Usj.. fint design, men dere skulle ha beholdt de gamle fargene.Den oransje fargen var mye varmere enn den nye, kalde blå. 5089770[/snapback] ja og alle vet jo at de varme fargene er bedre en de kalde. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 simen1: du kommenterte akkurat det jeg tenkte på. altså, helt enig med simen1! i tillegg er jeg enig med de som mener forumet bør komme lenger opp på siden, og at alle de ti trådene som var før fortsatt bør være! jeg har også rar skrift på forumet, det er som om den står i kursiv. vet ikke helt hva jeg har, men sitter for øyeblikket på en pc med win 98 (ja, det finnes fremdeles;) ellers, gratulerer med nytt og Fresht design, likte det godt, jeg! Lenke til kommentar
Werable Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Virker som om reklame har overtatt siden... Savner også VELDIG "boksen" med det siste fra forumet som var til venstre oppe på den gamle siden! Nå er det reklame der... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 sliter enda med hakket skrift. og forumvalg som ligger klint inn i innleggs området Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Likte det nye designet. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ble noe overrasket når jeg så det nye designet. Mye bedre enn det forrige. Et spørsmål: Når jeg leser ned første side har jeg amobil design, men når jeg klikker side 2 kommer det blå (hw?). Skal det være slik? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) reklamen tar over sida.. www.nettavisen.no (tv2) si minner om den. Det vil sei at det er formasse reklame 5088912[/snapback] Reklame? Hvilken reklame? Adblock [http://ad*.hardware.no] Endret 1. november 2005 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det hjelper ikke å klage over reklame, da dette verken blir fjernet eller er en del av designet. Det er kun med på helhetsinntrykket. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Synes dessverre designet var ganske fælt. Virker som det har kommet alt for mye luft på sidene, noe som gjør sidene større, mer scrolling. Reklamene ser også mye mer dominerende ut. Nå må jeg også dessverre aktivere adblocken i Firefox på amobil.no. Fontfargene var heller ikke særlig heldige synes jeg. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Så litt ut som jeg hadde kommet inn på komplett.no Ellers så det veldig bra ut design messig Good Work! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Wow, dette så meget bra ut! Nå når dere har byttet kan jeg vel si at det spy-brune/grønne designet dere hadde før vær helt grusomt Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Som mange andre får jeg også hakkete skrift... Jeg bruker Opera og WinXP. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Som mange andre får jeg også hakkete skrift... Jeg bruker Opera og WinXP. 5093695[/snapback] Skru på Cleartype i windows. Det burde vært obligatorisk - ser jo helt utrolig mye bedre ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg