SiR0 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Vi skal spare oss for ord som ekstrem oppussing og ekstrem forvandling. Men mye har skjedd på Amobil i dag. Her kan du lese om det nye designet vårt, og hva som er forbedret. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer til sjefen og til resten av oss andre i Amobil! Dette ble snasent dere! Nå gleder jeg meg til å se hvordan det blir med oversikten over siste tester. Nå kjære lesere, hva synes dere? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulere Amobil.no Stilig design, selv om all reklamen var et helvete.. Likte den nye logoen kjempe masse.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 ser helt rart ut hos meg. Skriften er ikke ren (ujevn/skurret) og linkene er tydeligvis ikke oppdatert. Får at hardware seksjonen er utilgjenngelig. Dessuten er forumvalg klemt inn i der jeg skriver nå, så hvis setningen blir for lang så krysser de hverandre. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 reklamen tar over sida.. www.nettavisen.no (tv2) si minner om den. Det vil sei at det er formasse reklame Lenke til kommentar
elektronaut Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Christian86 - Hvilket operativsystem har du, og hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Christian86 - Hvilket operativsystem har du, og hvilken nettleser bruker du? 5088986[/snapback] Stasjonære: XP Home SP2 Oppløsning: 1280*1024 Firefox Men problemet opptrerer bare i amobil skinet. Ingen av maskinene hjemme reagerer på hardware skinet. (stryk den siste) laptopen går kun via diskusjon.no sitt skin. den ser ikke noe annet...og jeg er fornøyd med det Endret 1. november 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ble overrasket når jeg sjekket ut amobil.no i dag tidlig. Designet er stilig og fresh. Men på forumskinnet til amobil så får jeg bare blått tomt rom helt øverst. Der komplett.no reklamen er på amobil.no. Nå er jeg bare litt pirkete, men er kjempe fornøyd med det nye designet. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer med nytt design. Digg det. Kommer nok til å bruke forumskinnet deres heretter. Det tok forresten litt tid å uploade siden deres. Kan det ha noe med bakgrunnen å gjøre? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ansiktsløftingen på forsiden ble virkelig vellykket, men hvorfor er forumskinnet brunt og gult? Det passer kanskje ikke helt inn med den nye forsiden? Dessuten bugger det litt her, "forumvalg"- og "forumkategorier"-boksene ligger delvis over tekstfeltet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Får gratulerer med nytt design, ser absolutt fint ut. Også bedre brukervennlighet, alt i alt et mye mer gjennomført brukergrensesnitt. La merke til en bug som jeg skrev i den andre tråden. Min mening er at amobils skrikende gule farger er hakket værre enn de gamle skrikende blå Men det får være opp til hver og en. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Grattis. Pent og ryddig Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 dette ble meget pent ja! spennende og se om det kommer like mange nerder og klager over forrandringene her som på hw og gamer når de skifta.. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg fikk også hakkete skrift hos meg. Kjører Opera, Oppløsning 1024X768 Har ingen problemer på noan andre nettsider. Ellers var dette svært fresh Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvor kan jeg søke med fritekst i prisguiden? Ser ikke det søkefeltet lengre. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Nye designet gir meg blogg feeling. Det ser bra ut. Gratulerer. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg ville absolutt hatt "siste fra forumet" på toppen.. nå er det jo 4-5 linjer langt nedi der. Jeg føler også at reklamen blir for dominerende med dette utseende. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Flott design og fine farger, men jeg ville også hatt "siste fra forumet" øverst, og at det fortsatt var 10 siste poster, og ikke bare fem... En av hoved-gjøremålene jeg gjør på amobil og de andre hw-sidene, er å sjekke siste poster i forumene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg