Kenneth666 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har greid å ødelegge den ene maskinen med windows XP,å har en cd uten setup eller winnt fila.Dette er snakk om win XP sp2 pro .. den er heller ikke bootable.. hvordan i alle dager skal det da kunne innstalleres? Lenke til kommentar
smh Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Du må finne bootdisketter og boote frå desse. Mulig det virker. Link til bootdisketter: http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hvor har du fått den CD'en fra? En Windows XP CD skal være bootbar. Hvis det er feil på CD'en kan du kontakte Microsoft eller der du har kjøpt den. Hvis du ikke har kjøpt den bør du ikke spørre her. Lenke til kommentar
Kenneth666 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Det er en orginal cd ULTRA står det på den. Å boot disketter funker dårlig siden jeg ikke har floppy stasjon.. Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det er en orginal cd ULTRA står det på den. Å boot disketter funker dårlig siden jeg ikke har floppy stasjon.. 5092147[/snapback] Er det en original CD så er det jo åpenbart noe galt med den. Ta kontakt med stedet du kjøpte den, eller Microsoft Norge, så får du nok en ny. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Hehe ! XP Ultra ja... Man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ultra er nok et billig CD-R merke - og er det ikke noen .exe fil på den så er det ingen XP cd ... - hva er det på den? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ultra er nok et billig CD-R merke - og er det ikke noen .exe fil på den så er det ingen XP cd ... - hva er det på den? 5092511[/snapback] Er nok en brent CD.... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Det virker som du har et piratversjon av Windows XP, anbefaler deg til å skaffe deg en ekte kopi og nøkkel. Blir snart irritert over folk som har piratkopi og ønsker support for noe de ikke har kjøpt. Hvis jeg tar feil nå har du min dypeste unnskyldning, men bevis at jeg tar feil. Windows XP CDen skal være bootbar, dvs at du kan starte opp fra CD-ROM før du evt. går inn i operativsystemet, du kan sette CD-ROM som første valg i oppstartfasen ved å gå inn i BIOS, dette skal egentlig være standardvalg om noen ikke har gjort forandringer. Oppstartsdisketter kan du finne på www.bootdisk.com. Endret 1. november 2005 av Basus Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Stenges. Om CDen er original så er Microsoft /salgstad rette plassen, om det er pirat som det er ganske store indikasjonar på så er det ikkje noko som dette forumet hjelper ein med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg