kilogram Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Google forbedrer OpenOffice.org Google ansetter nå programmerere for å jobbe på produktivitetspakken OpenOffice.org. Google håper blant annet på å senke minnekravene for programvarepakken. Les artikkelen her Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kan ikke annet enn å si at, Google gjøre mye bra for tiden At er så stort firma, som ofte er i media, satser mye på open kildekode, er ikke annet enn kjempebra! Men kode de selv lager er ikke open, så helt perfekte er de jo ikke. (Google Earth f.eks.) Men jeg liker utviklingen! Lenke til kommentar
whoi Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Håper det blir noe bra ut av dette! Bruker OO.o ganske mye, og litt optimalisering skader ikke Håper google fortsetter trenden og hjelper til enda mere i OSS miljøet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kan ikke annet enn å si at, Google gjøre mye bra for tiden At er så stort firma, som ofte er i media, satser mye på open kildekode, er ikke annet enn kjempebra! Men kode de selv lager er ikke open, så helt perfekte er de jo ikke. (Google Earth f.eks.) Men jeg liker utviklingen! 5088895[/snapback] Jeg kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Svært bra Google! Jeg håper at OpenOffice blir raskere og noen bugs blir fikset. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Håper dette kan gjøre OpenOffice.org enda mer ettertraktet som office produkt. Dette burde være et styggelig stikk i siden på Microsoft. Microsoft lager jo selv mye bloatware. Kjempebra Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå