bobafett Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Skal ha tak i en gammel tråd jeg startet. Det eneste jeg får opp er de 25 siste postene. Før så var det mulig å bla bakover for å se gamle innlegg. Hvorfor går ikke dette lenger? Eller er det bare hos meg det ikke går? Prøver å søke på innlegget. Det jeg husker er at det gjelder en skjerm fra HP. Rimelig håpløst når det ikke er lov å bruke mindre enn 4 tegn. Det går så vidt jeg ser ikke ann å søke på brukernavn lenger heller. Noen som vet hvordan man finner sine egne gamle innlegg? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 1) I tilbakemeldinger står det at du fint kan søke på 3 tegns ord 2) i profilen din kan du få frem alle tråder du har startet (veldig grei) 3) i søket kan du og fint søke på brukernavn, klikk på "flere instillinger" du Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Glimrende. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg