Gå til innhold

Nytt EOS 350D med 18-55 for 5995

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er meget glad for mit 350D og tager gode billeder. Meget af det kommer jo an på objektivet. Det standard objektiv der følger med er rimeligt og i hvert fald udenmærket at starte med. :yes:

Det kommer jo også an på hvad du har haft før?

Prisen? Lyder billigt, men jeg ved det ikke. Kender ikke så meget til NKR mere, da jeg bor i EURO zonen.

Lenke til kommentar

Lol... og kjøper du 10 eller flere av denne pakkeløsningen, så får du det til kun 107 014,- kroner per stk. + moms... :!: :p

Dette må vel være den rake motsats til applestore.no sin lille feilprising av D50 for en stund siden! (Hvor de solgte D50 til 790,- kroner eller hva det var.)

13 795,- er den egentlige prisen hos mamoz, hvis du går via den vanlige menyen; http://www.mamoz.no/produkt/0210B030/Canon...Camera_EOS.html

Endret av MrMagoo
Lenke til kommentar

Ja, og poenget ditt er...? Jeg har heller aldri kalt mamoz en billig webshop eller sagt at du får kjøpt 350D billig der? :nei:

Jeg bare rotet litt rundt der inne og så etter andre latterlige priser... og fant det som er den riktige prisen for den kitløsningen (istedet for 142 050,-) :tease:

(forøvrig tar de 7 595,- for kun 350D huset)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...