Gå til innhold

Skjerminnsillingene mine

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite men plagsomt problem:

Hver gang jeg skruer på pc'en eller går ut av et spill så er skjerminnstillingene mine helt føkket. Det er UTROLIG plagsomt etter som det skjer ofte. Veldig slit å sitte å stille inn nesten alle innstillingene...

Har Win XP om det skulle ha noe å si....

Takker for svar!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-08-25 12:51 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-08-25 14:33 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden ingen vet noe om dette beskriver jeg problemet videre:

Før brukte jeg en switch til å switche mellom to pc'er på denne skjermen, men da dette problemet kom så koblet jeg skjermen rett til pc'en, men ingenting ordnet seg. Det som skjer er at alle innstillingene på skjermen(som stilles på skjermen) blir stilt helt rart... Også innstillingene på tastaturet blir stilt helt rart..

Dette skjer når jeg spiller og restarter pc'en.

Lenke til kommentar

Noe av det samme skjedde med meg i win me tror jeg. Hver gang jeg gikk inn stilte skjermen seg i en latterlig lav oppløsning osv. Det jeg gjorde var å gå inn i windows uten å skrive inn passord eller brukernavn, og forandret på innstillingene der, slik jeg skulle ha dem. Det virket.

Håper dette kan hjelpe deg litt, men det er kanskje et helt annet problem.

Lenke til kommentar

-Prøv å opprett en ny bruker i Xp.

-Start opp maskinen på ny og gå inn som denne brukeren.

-Gjør de innstillingene du mener bør endres.

-Start opp på ny og se om det ikke funker nå.

Jeg vet dette kan høres teit ut, men jeg opplevde det samme på en bærbar maskin hvor det ikke var lagt inn brukere. Det hele ordnet seg etter at gjorde som beskrevet ovenfor.... forklar det den som kan... ?

Lenke til kommentar

Alle tingene er prøvd. Nyeste driver har jeg også...

Men... har funnet ut en ting... Det er ikke skjermen som er galen, for jeg prøvde den på en annen maskin...

En ting jeg har funnet ut er at alt retter seg når jeg stiller skjermoppløsningen til 800x600. Da er alt fin, men alt blir gale igjen når den stilles opp igjen

Lenke til kommentar

Nei, det må være skjermen, for samme problemet kom på en annen pc med samme skjermen når jeg stilte opp oppløsningen.... Prøvde et annet skjermkort i pc'en å det virket heller ikke, så da er det ikke skjermkortet.

Skal prøve å ringe supporten på data'en min idag å se om garantien på skjermen er der enda. Det har bare gått 1 1/2 år

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...