glittertind Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hei! jeg trenger nye drivere til pc'en min. jeg har ingen av orginal driverne på cd plater eller lignende. jeg har ikke så mye peiling på dette så jeg håper noen av dere kan hjelpe meg. (jada, specs. er ikke "up to date", vet d) skjermkort: nVida geforce mx440 64mb hovedkort: msi k7t turbo2 cpu: (har denne bruk for drivere?) amd athlon xp 1600+ er det mer jeg trenger drivere til? men nå skal jeg på skolen, så det blir ikke flere svar fra meg før tidligst kl.3. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) hei! jeg trenger nye drivere til pc'en min. jeg har ingen av orginal driverne påcd plater eller lignende. jeg har ikke så mye peiling på dette så jeg håper noen av dere kan hjelpe meg. (jada, specs. er ikke "up to date", vet d) skjermkort: nVida geforce mx440 64mb hovedkort: msi k7t turbo2 cpu: (har denne bruk for drivere?) amd athlon xp 1600+ er det mer jeg trenger drivere til? men nå skal jeg på skolen, så det blir ikke flere svar fra meg før tidligst kl.3. 5088504[/snapback] Skjermkort (såfremst du har Win XP eller 2000) Hovedkort CPU'en din trenger ikke drivere. EDIT: alt gikk galt, men i orden nå.. Endret 1. november 2005 av :chribruu Lenke til kommentar
glittertind Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå