Gå til innhold

Arctic Cooling VGA Silencer ATI 4 VGA Kjøler...

Tore

Anbefalte innlegg

Hvilken vei skal vifta på denne kjøleren blåse.??

Når jeg satte på kjøleren for halvt år siden er jeg dønn sikker på at den blåste lufta UT av kabinettet....

Nå, når jeg skulle renske kabinetter for støv så kjenner jeg at vifta blåser INN...!?

Så nå er jeg dønn forvirra, jeg har altid trodd denne skulle blåse varm luft ut av kabinettet.??

Kan jeg skifte rotasjonsretning på vifta.??

Har mistet alle papirer på kort å kjøler i flytting, å pcn har jo blitt med på flyttingen, men behandlet meget pent, så det har neppe noe med saken å gjøre.......

KJØLEREN : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302944&view=detailed

(kjapt svar ønskes, før jeg setter sammen pcn igjen.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring med AC vifter er at det greieste er å ta hele kortet med deg ut på trappa, lukke øynene og blåse gjennom kjøleren. Lukke øynene delen er viktig!

EDIT: Men selv om den ikke er tett kan det føles ut som om den blåser gal vei.

Siden du ikke røyker kan du vel f.eks prøve med en lett tråd f.eks som du holder forran begge sidene og ser hvordan den beveger seg.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

sånn, du hadde helt rett JohndoeMAKT.! 1000takk.

Var et tynt lag med hybelkaniner som hadde bosatt seg langs kanten på kjøleribbene ved vifta, å hindret da at luften passerte gjennom...

Har også forbedret den generelle luftstrømmen gjennom kabinettet, så nå ser temp riktig bra ut..... Får se når pcn har ståt en dag hvor mye temp har sunket... til nå ingen over 37grader (100F) som lixom er blitt min gyldne regel for standby...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...