Kriger Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 hallo. har ett eldre radeon AIW 7200 som funker utmerket, men... når man under egenskaper for skjerm og display velger også Tv ut. så kan den bare vise 800 x 600. er det noen måter man kan feks få den til å vise 1024 x 768. har ikke så stor kjennskap til skjermkort helt slik egentlig men er det noen bios eller slikt på skjermkortet som kan flashes som kan fikse det eller er det andre måter eller må eg bare fortsette å leve med det og heller vurdere annet skjerm kort. så... er det noen måter å fikse på dette eller?? er fornøyd med dette kortet og hadde ikke planer om og bytte det heller egentlig. eg er ikke noen tilhenger av spill. det bryr eg meg veldig lite om. seriøse svar. Mvh Kriger Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Det kan være at din tv ikke støtter over 800*600 i oppløsning. Om du har lastet ned nyeste drivere og installert de så kan du gjøre et forsøk med det. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hvis tv ut encoderen ikke støtter 1024x768 så får du ikke kjørt det. De aller fleste tv'er har oppløsning under 800x600 uansett, så det er vel ikke noe særlig poeng. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 det har ikke noe med tv'n å gjøre. som han her sier. og derfor heller ikke noe med driverene til kortet. det er mest ut på tv delen på skjerm kortet. grunnen til at eg spør er for at det er irriterende når man kjører på større oppløsning og har 2 skjermer eller bare den ene. nå man tar ut på tv sammtidig. da forandres oppløsningen på skjermen til 800x600,. vel uansett... kansje dette ikke er klart for meg. men som han over meg sier. det er nok tv delen som ikek støtter mer. men det eg lurte på om det gikk ant å oppgradere eksisterende skjermkort/tv del slik at den vil støtte feks 1024x768.... men det er vel verre uten å skifte skjermkort. anyway. takk for svar som ble gitt. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 03:49, Kriger skrev:det har ikke noe med tv'n å gjøre. som han her sier.og derfor heller ikke noe med driverene til kortet.det er mest ut på tv delen på skjerm kortet.grunnen til at eg spør er for at det er irriterende når man kjører på større oppløsning og har 2 skjermer eller bare den ene. nå man tar ut på procjektoren eller tven sammtidig. da forandres oppløsningen på skjermen til 800x600,.vel uansett...kansje dette ikke er klart for meg. men som han over meg sier. det er nok tv delen som ikek støtter mer. men det eg lurte på om det gikk ant å oppgradere eksisterende skjermkort/tv del slik at den vil støtte feks 1024x768....men det er vel verre uten å skifte skjermkort.1x17 crt1x15 lcd1x procjektor+++anyway. takk for svar som ble gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå