Gå til innhold

Radeon

Kriger

Anbefalte innlegg

hallo.

har ett eldre radeon AIW 7200 som funker utmerket, men...

når man under egenskaper for skjerm og display velger også Tv ut. så kan den bare vise 800 x 600. er det noen måter man kan feks få den til å vise 1024 x 768.

har ikke så stor kjennskap til skjermkort helt slik egentlig men er det noen bios eller slikt på skjermkortet som kan flashes som kan fikse det eller er det andre måter eller må eg bare fortsette å leve med det og heller vurdere annet skjerm kort.

så...

er det noen måter å fikse på dette eller??

er fornøyd med dette kortet og hadde ikke planer om og bytte det heller egentlig.

eg er ikke noen tilhenger av spill.

det bryr eg meg veldig lite om.

seriøse svar.

Mvh Kriger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det har ikke noe med tv'n å gjøre. som han her sier.

og derfor heller ikke noe med driverene til kortet.

det er mest ut på tv delen på skjerm kortet.

grunnen til at eg spør er for at det er irriterende når man kjører på større oppløsning og har 2 skjermer eller bare den ene. nå man tar ut på tv sammtidig. da forandres oppløsningen på skjermen til 800x600,.

vel uansett...

kansje dette ikke er klart for meg. men som han over meg sier. det er nok tv delen som ikek støtter mer. men det eg lurte på om det gikk ant å oppgradere eksisterende skjermkort/tv del slik at den vil støtte feks 1024x768....

men det er vel verre uten å skifte skjermkort.

anyway. takk for svar som ble gitt.

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-08-30 03:49, Kriger skrev:

det har ikke noe med tv'n å gjøre. som han her sier.

og derfor heller ikke noe med driverene til kortet.

det er mest ut på tv delen på skjerm kortet.

grunnen til at eg spør er for at det er irriterende når man kjører på større oppløsning og har 2 skjermer eller bare den ene. nå man tar ut på procjektoren eller tven sammtidig. da forandres oppløsningen på skjermen til 800x600,.

vel uansett...

kansje dette ikke er klart for meg. men som han over meg sier. det er nok tv delen som ikek støtter mer. men det eg lurte på om det gikk ant å oppgradere eksisterende skjermkort/tv del slik at den vil støtte feks 1024x768....

men det er vel verre uten å skifte skjermkort.

1x17 crt

1x15 lcd

1x procjektor

+++

anyway. takk for svar som ble gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...