karalvs Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Hei Tidligere instalerte eg ein dvd-spiller som er ata100, da blei den registrert som ata100 i oppstarten, no blir den registrert som ata66, noe som jør att ripping av musikk går tregere,veit du va dette kommer av? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 12:29, karalvs skrev:HeiTidligere instalerte eg ein dvd-spiller som er ata100, da blei den registrert som ata100 i oppstarten, no blir den registrert som ata66, noe som jør att ripping av musikk går tregere,veit du va dette kommer av? ATA/100 Dvd-spiller? Tror ikke det er det som eventuelt gjør at du ripper saktere. For selv ikke engang harddisker klarer å utnytte ATA/66 fullt ut. Det er kun når den overfører data i såkalt "Burst-mode" at de kjappeste klarer å komme over 66MB/sek. For å komme over ATA/66 begrensningene må du ha minimum 48x-DVD, noe som ville være verdensrekord ville jeg tro... (Så og si alle dvd-spillere er 16x DVD og 48x CD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå