ManagHead Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Får feilmeldinger om at severen ikke klarer å ta unna all trafikken, pluss at det har blitt dobbelposter nå i det siste! Skulle ikke forumet bli bedre etter "oppgraderingen"?? Synes heller ikke at forumet ble noe bedre -utseendemssig! Hva har skjedd? Lenke til kommentar
pej Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vi hadde tekniske problemer med en server tidligere i kveld, som gjorde at vi fikk en del ytelsesproblemer. Disse problemene skal nå ha blitt rettet opp. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 "Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere" Hva er dette for noe? Satt i lang tid nå for å komme meg innpå, men fikk bare opp den meldingen.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Fikk akkurat det samme jeg og nå. Feilen som oppstod var: Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere. Ikke bra. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Vel ser at så snart det er noen hundre brukere inne så bryter forumet nesten sammen og en får feilmelding om overbelastet server. Trodde dere nylig oppgraderte til amd system som skulle være så veldig bra, mitt inntrykk er at det er verre nå enn noensinde når det blir mange brukere samtidig. Dette er vel Norges største forum og da burde det vel strengt tatt takle at det er en del brukere samtidig inne her . Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Den ene forumserveren har tekniske problemer og inntil videre har vi koblet opp en til forumserver slik at hastigheten ikke skal være et problem lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg