Breiker Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 med amd driveren installert? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har lignende oppsett som dg Breiker. Har ikke hatt noen problemer med spill foreløpig, bortsett fra The Godfather. Når jeg starter spillet, slår skjermen seg av, og intromusikk og menymusikk kan høres fra høytalerne. Alt-tabber jeg tilbake til windows slår skjermen seg på igjen. Er usikker på hva dette kan komme av... Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Breiker, hvor laster jeg ned det? Endret 10. april 2006 av zigg_ Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 @XDamage: det kan kanskje tenkes at spillet starter i en oppløsning større enn det skjermen din støtter? har i hvertfall hatt lignende problemer med skjermen min. @zigg_ sjekk første post i denne tråden Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 ja.. jeg fikk problemer med at cs frøs hvert 2 sekund i 1 sekund. veldig plagsomt. var ikke lagg heller fordi jeg beveget meg ikke i det hele tatt 5119180[/snapback] Har aldri opplevd noen problemer med min dual-core Lenke til kommentar
MUSTANG_bf2 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Jeg har VELDIG problemer med min CPU. Sitter på tg nå og får ikke spilt ett eneste spill pga problemene, har gått igjennom mange tråder, men får ikke fiksa det. J***** irriterende!! Endret 13. april 2006 av MUSTANG_bf2 Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 hmm.. du har innstallert driverne? cpu har du? du har også oppdatert bios? installert siste chipsetdriver osv osv? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei. jeg har nå kanskje tenkt til å gå til innkjøp av en dual core cpu( x2 3800+).. Men lurer litt på et par ting.. mulig dette er feil sted å spørre men prøver for det.. De spillende som kjører" glatt" i dualcore.. eks bf2. vil jeg få høyest fps med en athlon 64 3700+ eller en x2 3800+ da? benytter spilletr begge kjernene? eller bare en av de( så det yter som om det var en amd 64 3200+)? Håper noen har et svar å komme med;) Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 jeg kjører nå som du ser i min signatur x2 3800+ og 7800gt og bf2 går nå glatt. bare man har 2gb ram eller mer. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Uten overklokking er det vel 3700+ som vil yte best, men om man gjør som meg og har en dobbelkjerne-cpu som går fra 1800 til 2600 Mhz har man da vel noe i nærheten av det beste fra begge verdener. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 De spillende som kjører" glatt" i dualcore.. eks bf2. vil jeg få høyest fps med en athlon 64 3700+ eller en x2 3800+ da? benytter spilletr begge kjernene? eller bare en av de( så det yter som om det var en amd 64 3200+)? 5948671[/snapback] X-bit labs har en artikkel som viser hvordan de forskjellige prosessorene yter i BF2, og i oversikten ser man at en A64 3500+ yter bedre i BF2 enn en X2 3800+. Dermed vil vel en A64 3700+ yte enda bedre regner jeg med. Men BF2 benytter jo kun den ene kjernen fordi det ikke støtter dual core vel å merke. For å se hva man kan forvente av spill som faktisk STØTTER dual core, kan man se på denne artikkelen fra Firingsquad.com hvor de tester Quake IV både med og uten støtten for dual core aktivert, og man sammenlikner også en X2 3800+ mot en "vanlig" A64 3800+. Quake IV er jo et av de aller første spillene som støtter dual core foreløpig (via en patch), så det kan jo godt hende fremtidige spill vil dra enda mer nytte av dual core enn det man ser her. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Det stemmer det. vil yte mer.. men jeg tror hvis man har en cpu over 2 ghz så spiller det ingen rolle på bf2. er mer snakk om ram. jeg merket stor forskjell mellom 1 og 2 gb ram. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har da testet Play Ghost Recon Advanced Warfighter Demo på mitt system og jeg har en rekke problemer. Nå skal det merkes at det er en demo som er langt fra ferdig. Jeg har store problemer med lagg ved bruk av dualcore. Og litt mindre lagg ved bruk av en kjerne. Noe som er veldig snodig. Noen som testet Play Ghost Recon Advanced Warfighter Demo enda på et dualcore system? eller singelcore? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har testet den demoen på min Opteron 175-baserte PC (dual core), og der fungerte det helt knirkefritt i allefall. Sånn bortsett fra at jeg ikke likte gameplayet noe særlig da, men det kan vel ikke prosessoren få skylden for. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 må teste litt videre. skjermkort har du? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) For øyeblikket har jeg et Club3D X1900XTX i maskinen (det var dette jeg testet demoen med selvsagt), noe som forøvrig minner meg på at jeg må oppdatere maskinvareinformasjonen i profilen min. Skal gjøre det med det samme. edit: Der var profilen oppdatert. Endret 2. mai 2006 av Juke Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm.. lurer på hva den fysikk saken gjorde som demoen krevde at man måtte installere. Kan ha noe med skjermkortet Lenke til kommentar
Cyrex Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Det er en bug i world of warcraft ved bruk av dualcore prosessor, fps'n blir låst på max 64 fps og noen andre små bugs. Dere kan lese mer om den her : http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...rt&T=511053&P=1 Så world of warcraft funker ikke 100% med dualcore enda. Blizzard har ikke funnet ut helt hva feilen er enda, men håper det blir fixa snart. Endret 6. mai 2006 av Cyrex Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Klager du på at det låses ved 64 fps? Jebus... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 øyet oppfatter vel max 70 eller no? eller hvordan var det igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå