Gå til innhold

(AMD) DUALCORE lag fix *OPPDATERT*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen jeg nevnte Oblivion, er fordi det skal ha en ytelsesøkning med bruk av dual core. Ville bare se hvor langt spilleutviklerne har kommet når det gjelder dual core. Skal kjøpe meg ny maskin snart, så ville se om det virkelig er verdt å kjøpe dual core nå.

Endret av Cyrex
Lenke til kommentar

Hei

Ser dere kan ein del ting når det kommer til dual core prosessorane.

Har eit sykt problem med at når eg sitter å speler så "fryser" bilete sitt i 10-15 sekunder, og det skjer heile tida, til og med når eg går igjennom introen til eit spel. Det skjer i spel som HL2 og BF2, men når eg spele Q4, merker eg ingenting.

Treng virkelig hjelp. har langt ned veldig mykje penger/tid på å få denne maskinen til liv!

maskina mi ser slik ut:

Prosessor: AMD X2 4400+

RAM: Geil 1024DDR One series

GK: Sapphire X1900XTX

HK: Asus A8R32-MVP Deluxe

Lenke til kommentar

operativsystem kjører du? XP pro? hmm.. kan hende at du burde formatere og installere alt på nytt. hjalp for en kompis av meg.

Han slet litt med lagg i spill og at enkelte programmet ikke ville kjøre skikkelig. f. eks ventrilo

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

har gjort det, to ganger. Bruker win xp pro med sp2, alle oppdateringer. det rare med det er at i q4 skjer det ingenting, der kan eg spele det glatt utan nokon problemer. men med alle andre spel er det trøbbel heile veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...