Rikkely Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Nei, har ikke gjort noe. Merket det da jeg glemte å deaktivere den ene kjernen. Spilte i to timer minimum, og det gikk som smurt Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bumper denne da mange ser ut til å være litt for slappe til og søke / bla videre ved starting av nye tråder... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 hadde vært fin om en moderator så denne tråden og satt sticky på den. har prøvd men fikk ikke Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Då flytter eg denne tråden til ein meir passande kategori, og setter den som sticky, i alle fall midlertidig. Lenke til kommentar
Cyrex Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Nå som Elder Scrolls 4: Oblivion har kommet. Er det noen som har link til noen tester, der det vises hvordan ytelse'n er på dual core iforhold til single core? Endret 27. mars 2006 av Cyrex Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Ikke snakk mer om oblivion nå! Hele forumet handler snart om oblivion! EDIT: Sorry er litt oppgitt. Endret 27. mars 2006 av Rikkely Lenke til kommentar
Cyrex Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Grunnen jeg nevnte Oblivion, er fordi det skal ha en ytelsesøkning med bruk av dual core. Ville bare se hvor langt spilleutviklerne har kommet når det gjelder dual core. Skal kjøpe meg ny maskin snart, så ville se om det virkelig er verdt å kjøpe dual core nå. Endret 27. mars 2006 av Cyrex Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 leste i de første postene att cs 1.6 lagger med dual core? hm, på min Opteron går det glatt værtfall.. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nope! CS 1.6 lagger ikke med Dual Core =) Lenke til kommentar
meham Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hei Ser dere kan ein del ting når det kommer til dual core prosessorane. Har eit sykt problem med at når eg sitter å speler så "fryser" bilete sitt i 10-15 sekunder, og det skjer heile tida, til og med når eg går igjennom introen til eit spel. Det skjer i spel som HL2 og BF2, men når eg spele Q4, merker eg ingenting. Treng virkelig hjelp. har langt ned veldig mykje penger/tid på å få denne maskinen til liv! maskina mi ser slik ut: Prosessor: AMD X2 4400+ RAM: Geil 1024DDR One series GK: Sapphire X1900XTX HK: Asus A8R32-MVP Deluxe Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 har du testet driveren i første posten? og gjort det som står i readme fila? Lenke til kommentar
meham Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jepp, prøvd alt ifrå drivara, temperaturer, hotfixes you name it. ingen forskjell! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 du har også installert driverne til hovedkortet? oppdatert bios? Lenke til kommentar
meham Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 har ikkje oppgradert bios, ingen vits. hk er så nytt at det er x2 klart og hadde dei viktigaste innstillingane klare, pluss at det var ingen viktig oppdateringa på asus sida Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 prøv å oppdater for det. veldig enkelt på asus kort. pluss at det kan fikse andre problemer Lenke til kommentar
meham Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Gjorde det, oppgraderte til versjon 0311. forsatt ingen forskjell.. gir snart opp... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) operativsystem kjører du? XP pro? hmm.. kan hende at du burde formatere og installere alt på nytt. hjalp for en kompis av meg. Han slet litt med lagg i spill og at enkelte programmet ikke ville kjøre skikkelig. f. eks ventrilo Endret 8. april 2006 av Breiker Lenke til kommentar
meham Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 har gjort det, to ganger. Bruker win xp pro med sp2, alle oppdateringer. det rare med det er at i q4 skjer det ingenting, der kan eg spele det glatt utan nokon problemer. men med alle andre spel er det trøbbel heile veien. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 hmm.. q4 støtter jo dualcore. hmm.. det gjør jo ikke bf2 og hl2. har du testet å kjøre en kjerne når du kjører de spillene? Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Når jeg har begge cpuene på cs 1.6 så er det som vanlig å spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå