Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 for legge til andre spill som ikke er på lista: Red Orchestra, CS, CSS, DOD (dvs STEAMPOWERED spill) Close Combat - Cross of Iron Call of duty 2 Silent hunter 3 og 4 IL-2 Sturmovik, Pacific fighters, 1946 Armed assault Total War - Rome (har ikke installert Shogun enda...men regner med det er patcha til dualcore støtte) STALKER disse er testa og fungere på min maskin (spec's under) Lenke til kommentar
ebr Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) er det fortsatt mulig å skaffe drivere fra Guru3d for å fikse lagging, sliter fremdeles med lagging i spill (AMD Turion64 X2 TL-50) eller er eneste løsningen på dette idiotiske problemet å bytte til vista?? Isåfall hvilke drivere skal man prøve på guru3d, ser det er mange modifiserte drivere der for nvidia kort, trenger for GeForce Go 7600 her... Endret 25. april 2007 av ebr Lenke til kommentar
Patney Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 virker sims2 og fable? |: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Til informasjon er denne tråden ikkje lenger sticky. Då det begynte å kome så mange stickiar i denne kategorien, har vi valt å samle desse og andre nyttige trådar i ein felles tråd. Takk til TSP som står bak den tråden. Vi vil og takke trådstartar og andre som har bidratt til denne tråden, og håper mange kan ha nytte av den til tross for at den ikkje er sticky lenger. Samletråden til TSP kan dykk finne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=525769 Eventuelle tilbakemeldingar og kommentarar til dette kan sendast til meg via PM. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er det noe å hente på å tvinge alle pågående prosesser over på en kjerne slik at en frigjort kjerne gjøres 100% tilgjengelig kun for et spill? Noen som har testet det i praksis? Kanskje litt mot OT i denne tråden, men den handler i alle fall om spill, dualcore og affinity så det må vel passe greit Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du har vel bare 2-3% av prosessorkraften å hente ut av å gjøre noe sånt tenker jeg. Er vel ikke mere enn det som blir brukt av Windows i et sånt tilfelle. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Rome: Total War går veldig fort(knapper og måten du beveger deg inni spillet) på en Opteron 170. Har ikke patchet spillet enda. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det var ett år med bumping Er denne fixen et alternativ nå for tiden? jeg har X2 6000+ men har aldri brukt noen fix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå