Gå til innhold

(AMD) DUALCORE lag fix *OPPDATERT*


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
kan ha det. .nå har ikke jeg vært borti intel core duo. er dette en stasjonær eller bærbar pc?

6775098[/snapback]

 

stasjonær. men en ting til.. er det mulig å la windows og alle systemfiler kjøre på 1 kjerne, og la spel og program kjøre på den andre?

6777450[/snapback]

 

Nei det er ikke mulig. Burde vært mulig men er ikke det dessverre. Hvordan funker det å kjøre spillene på 1 kjerne a? fps drop da også?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, Jeg hadde problemet med at Battlefield 2 gikk for fort på en x2 3800+, dvs sånn 3x så fort som det skulle, men lasta ned en patch fra amd sine sider som fiksa timinga... har ikke kommet over et annet spill det har vært tull med etter det..

 

(da trenger du ikke holde på med det affinity greia og kjøre på en kjerne tull og fanteri :p)

Endret av nikkou
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har lest igjennom første tråden nå og dette var en kjekk ting, bra arbeid av trådstarter og de som har bidrat med løsninger

 

så over til problemet: en kamerat har en dual core 4600+ am2 maskin.

 

han opplever store lagg problemer i call of duty 2. først så trodde jeg kanskje det var dette med dualcore som gjorde det, og da han fikk tak i en liten fiks som forbedra problemet noe så ble jeg enda mer sikker, men nå sier dere her at CoD2 skal flyte fint med amd dual core så da er jeg forvirra igjen.

 

derfor trenger jeg litt hjelp, eventuelt så får jeg lage en ny tråd dersom det ikke er dual core problemet som gjør dette

 

resten av maskinvaren er et billig asus hk, muligens asus M2N, corsair ram og et x1900xtx. han kjører også raid 0 med 2 raptor 150gb disker uten at jeg helt kan se at det skal være noe problem

 

eneste jeg kan tenke meg er at han ikke har fått lagt inn alle driverne og/eller det at han pleier å kjøre dedikert server på samme maskina når han spiller, noe jeg skal prøve å få han til å kutte ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...