Gå til innhold

(AMD) DUALCORE lag fix *OPPDATERT*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg teste det med imagecfg på war3.exe filen. Etter at jeg har gjort det kunne jeg ikke spille på battlenet. kommer sån error at versjon stemmer ikke. eller må jeg gjøre det før jeg patcher spillet??

jeg har gainward geforce 6800gs skjermort, skal jeg laste ned driver fra nvidia eller har dere noe andre tips??

MSI K8n diamond pluss hovedkort..

Endret av Hyu
Lenke til kommentar

Ser at X2 3800+ har en lavere klokkefrekvens enn 3800+. Vil det si at en 3800+ vil gi bedre ytelse på spill en må sette affinitet på mens X2 3800+ vil gi bedre ytelse på f.eks. Q4?

Hva med HL2 som ikke støtter, men bare funker, med dualcore?

Lenke til kommentar

w3 funker helt fett hos meg.

Bruker:

Athlon 64 X2 4400+ 2.2GHz

Asus A8N32-SLI Deluxe

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 2048MB

Gainward GeForce 7950GX2 1GB

3 dager gamle pc :p

Bare simcity4 og rushhour som har problemet med introen. Har noen lag her og der på WOW også.

Tomb raider legend funker fett også. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har nettopp fått opp mitt nye X2-system og foreløpig er jeg veldig fornøyd.

Men føler jeg bør informere om at mens jeg gjorde diverse (surfet, brente CD, hørte på musikk pluss en mappe var åpen) gikk det i stå for både Winamp og explorer.

Jeg har WinAmp 5.24 og WinXP SP2 med dual-hotfix og X2 driver fra AMD til min X2 4200+. Etter å ha brukt ImageCFG på winamp.exe ser derimot problemet ut til å være borte.

Lenke til kommentar

Hei,

litt sein i diskusjonen men ville bare nevne at jeg selv ikke har erfart noen av problemene som er nevnt her, trolig fordi jeg har 2xMP2200 (to fysiske CPUer på 1.8GHz, forrige generasjon AMD dual). Ser fram til mye snaddertweaking når det en gang blir CPU oppgradering ;)

Lenke til kommentar
nei.. ikke hvis vi prater om direct connect

6410817[/snapback]

nei.. bleklager dårlig formulering tenkte på den dual core hotfixen microsoft har kommet med. er det noe man må installere for å dra ordentlig nytte av dual core cpuen?

Lenke til kommentar
Smog125:

kjørte du programmet før patchen eller etter?? programmet som gjør at .exe filen kjøre på 1 cpu..

6359702[/snapback]

Bruker ikke programmet du snakker om :p Gjøre det igjennom Taskmeny (Oppgavebehandlig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...