TBPhoto Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Først vil jeg bare takke for alle stemmer på bildet mitt i oktoberkonkurransen, "Vann på den Islandske måten"! Siden iallefall noen likte bildet, tenkte jeg at jeg kunne vise noen flere bilder jeg tok på dette stedet i sommer. Men i stedet for mange store bilder, satte jeg meg heller ned og mekket sammen flere småbilder i ett stort bilde. Tok også med litt tekst om stedet. Drar dere noen gang til Island, så er Hraunfossar/Barnafoss ett sted som virkelig er verdt og besøke! Det ligger noen mil utenfor Reykjavik, like nedenfor Islands nest største isbre; Langjökull. Endret 31. oktober 2005 av MrMagoo Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Drar dere noen gang til Island, så er Hraunfossar/Barnafoss ett sted som virkelig er verdt og besøke! Det ligger noen mil utenfor Reykjavik, like nedenfor Islands nest største isbre; Langjökull. 5087510[/snapback] Gratulerer med en velfortjent seier. Bildet ditt var meget imponerende med å fange øyeblikk og natur fra sin beste side Har også vært i Island og må innrømme at naturen har mye å tilby. Hadde imidlertidlig ikke muligheten til å besøke denne fossen grunnet dårlig tid. Kanskje neste gang. Hehe.. Keep up the nice work.. DevianX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå