Gå til innhold

Flere bilder fra Hraunfossar på Island

TBPhoto

Anbefalte innlegg

Først vil jeg bare takke for alle stemmer på bildet mitt i oktoberkonkurransen, "Vann på den Islandske måten"! :)

Siden iallefall noen likte bildet, tenkte jeg at jeg kunne vise noen flere bilder jeg tok på dette stedet i sommer. Men i stedet for mange store bilder, satte jeg meg heller ned og mekket sammen flere småbilder i ett stort bilde. Tok også med litt tekst om stedet.

Drar dere noen gang til Island, så er Hraunfossar/Barnafoss ett sted som virkelig er verdt og besøke! Det ligger noen mil utenfor Reykjavik, like nedenfor Islands nest største isbre; Langjökull.

post-79862-1130795405_thumb.jpg

Endret av MrMagoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drar dere noen gang til Island, så er Hraunfossar/Barnafoss ett sted som virkelig er verdt og besøke! Det ligger noen mil utenfor Reykjavik, like nedenfor Islands nest største isbre; Langjökull.

5087510[/snapback]

Gratulerer med en velfortjent seier. Bildet ditt var meget imponerende med å fange øyeblikk og natur fra sin beste side

Har også vært i Island og må innrømme at naturen har mye å tilby. Hadde imidlertidlig ikke muligheten til å besøke denne fossen grunnet dårlig tid. Kanskje neste gang. Hehe..

Keep up the nice work..

DevianX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...