MistaPi Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det er ikke noe svart hvitt ja nei svar på dette. I enkelte situasjoner vil du være CPU begrenset, i andre ikke. Fremover nå ettersom spillene vil ta mer bruk av pixel shaders vil raskt skjermkortet bli den begrensene faktoren. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nei min LCD er bedre enn CRT, en helt annen verden faktisk... 5087797[/snapback] hehe nei er ikke det. er mye mer varme og dybde i fargene på en crt...det har jo blitt testa Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Vel, min mening er nå en gang som den er. Men jeg har ikke noe behov for å diskutere det nærmere, kan leve med at dere ikke er enige... Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Spar oss for alle diskusjoner som ikke omhander topic. Dette er ikke en tråd som handler om CRT vs LCD! Innlegg som omhandler dette heretter, vil bli slettet uten å mukke! Lenke til kommentar
JA Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Vel, jeg synes en advarsel hadde vært på sin plass..:-) Her er en link iallfall som kan være interessant for deg cybervision_: (om BIOS) Tom's Hardware - http://www.tomshardware.com/cpu/20050922/index.html Og se selvfølgelig på overklokking.no ! Endret 1. november 2005 av JA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå