Gå til innhold

Vil 7800GT eller X1800xl være overkill på 3200+?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, mest webdesign og surfing, men regner med at det blir COD2, CIV IV osv i jula :)

 

Fint om noen har litt input på HK spørsmålet mitt, er nforce4-4x like kjapt som nforce3-250? Og også gjerne litt hjelp til overklokking....

5087768[/snapback]

 

okay da så. bare tenkte siden crt skjermer er bedre på spilling. hm vil nok tro at nforce 4 khet er like kjapt ja.

Lenke til kommentar
bedre enn en shitty crt kanskje, men ikke bedre enn en god crt skjerm. men kanskje du lever i "en helt annen verden faktisk" hvor alt er mulig hehe

5087834[/snapback]

 

Jeg har hatt 19" CRT som gjorde det bra i mange tester, og da jeg byttet til samsung LCD så var fargene skarpere og mye fyldigere. Har vært borti mange CRTer og de fleste som er innom hos meg synes skjermen er utrolig bra. Men om du er enig eller ei har egentlig ikke noe å si :)

 

Det jeg lurer på er om noen har en enkel guide eller lignende som kan forklare meg hvordan jeg klokker CPUen min?

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
bedre enn en shitty crt kanskje, men ikke bedre enn en god crt skjerm. men kanskje du lever i "en helt annen verden faktisk" hvor alt er mulig hehe

5087834[/snapback]

 

Jeg har hatt 19" CRT som gjorde det bra i mange tester, og da jeg byttet til samsung LCD så var fargene skarpere og mye fyldigere. Har vært borti mange CRTer og de fleste som er innom hos meg synes skjermen er utrolig bra. Men om du er enig eller ei har egentlig ikke noe å si :)

 

Det jeg lurer på er om noen har en enkel guide eller lignende som kan forklare meg hvordan jeg klokker CPUen min?

5087852[/snapback]

un0kai overklokking tråden tror jeg er generell nok mtp a64/nf4 selv om den er ment for DFI klokkere

 

edit: du har nok rett ja. "beauty in the eye of the beholder" - kan tenke meg du har skeive hornhinner eller noe sånt :!:

Endret av charlie di meola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...