Gå til innhold

Problemer med Vaagen Consulting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er ikke helt sikker på det med forhåndsbetaling. Har brukt bankkort

Men jeg kan vel anta at pengene ikke bare blir borte kan jeg ikke?

5159624[/snapback]

De er en bedrift... ring de, send mail.

Bare mas på de, rett å slett krev pengene tilbake, ser flere har fått det til.

Regener med at du får det til du også :)

Edit: Makan til Norsk på meg.

Endret av Samcki
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det har nå gått 2 måneder siden jeg bestilte og betalte varene,men har ikke fått noen varer ikke har jeg fått mine penger tilbake heller. Skrev flere mailer og etter en stund så fikk en mail med spørsmål om jeg ville kanselere orderen og få mine penger tilbake. Men nå har det gått 1 måned ikke har jeg sett noen penger og ikke nytter det å få kontakt med dem lengre. Kontaktet også forbrukerrådet de fortalte at de hadde fått mange hendvennelser angående Vaagen Consulting . Jeg tror ikke jeg får mine penger tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

At det går an å være så sleip som dette.

Det er nå 4 måneder siden jeg betalte varene som jeg bestillte

varene har jeg ikke fått ,heller ikke mine penger som jeg ble lovt flere ganger.

Nå vurderer jeg å anmelde denne jævla sjappa

Driftsmeldinger

09.02.06

Alle berørte kunder og innkomne henvendelser vil fortløpende bli behandlet/prosessert, samt få tilsendt en kreditnota o.l. og en personlig epost m/forklaring. NB! NETTBUTIKKEN ER STENGT FOR HANDEL INNTIL VIDERE (se melding 29.01.06). Vil også benytte anledningen til å takke våre kunder for den forståelsen som er vist.

29.01.06

NB! Vi vil være i tilnærmet normal drift igjen i 01.02.2006, men nettbutikken vil fremdeles være stengt for handel inntil vi har implementert kortbetaling som betalingsform og implementeringen vil være på plass i løpet av februar 2006. Forhåndsbetaling vil bli fjernet som standard betalingsform. Som beskrevet i tidligere driftsmeldinger og vår telefonsvar har vi dessverre ikke hatt mulighet til å besvare og behandle e-post og faks henvendelser før problemene er utbedret (for berørte kunder les egen personlig epost m/forklaring). NB! For dere som ennå ikke har fått svar på deres e-post og faks henvendelse INNEN 01.02.2006 vennligst send oss deres henvendelse på nytt KUN 1 GANG til epostadresse: [email protected] slik at vi kan få behandlet deres henvendelse. Vi vil også benytte anledningen til å takke våre kunder for den forståelsen som er vist.

27.01.06

Til våre berørte kunder. Alle berørte kunder vil bli behandlet i løpet av denne helgen (27 -29.01.06), samt få tilsendt en kreditnota og en personlig epost m/forklaring. Det vil også bli lagt ut en ny generell driftsmelding på vårt kundesenter i tillegg til denne driftsmeldingen i løpet av helgen.

NB! Vi vil være i normal drift igjen i løpet av denne måneden januar 2006, samt da åpner vi igjen vår nettbutikk. Vi har dessverre ikke mulighet til å besvare e-post og faks henvendelser før problemene er utbedret. Vi vil også takke våre kunder for den forståelsen som er vist.

NB! NETTBUTIKKEN ER STENGT (V/BETALINGSINFORMASJON) INNTIL VI HAR FÅTT GÅTT GJENNOM VÅRE DATA OG RETTET OPP FEILENE!

NB! ALLE ORDRE/FAKTURA OG KANSELLERINGER VIL BLI BEHANDLET FORTLØPENDE OG VIL BLI KANSELLERT/KREDITERT SAMT VÅRE KUNDER VIL MOTTA EN KREDITNOTA E-POST DER EN VIL FÅ MULIGHETEN TIL AT KREDITERTE BELØP BLIR SATT INN PÅ KONTO, ELLER KREDITERT ETTER AVTALE! Vi har også valgt å stenge muligheten for å legge inn nye ordre ( v/betalingsinformasjon) inntil vi har fått gått gjennom våre data og rettet opp feilene – ellers fungerer nettbutikken som før og du kan selvfølgelig logge deg inn via logg inn.

VI JOBBER PÅ SPRENG FOR Å BLI AJOUR - DET HAR DESSVERRE VÆRT FLERE HULLER/FEIL I VÅRE SYSTEMER ENN TIDLIGERE ANTATT, OG VI JOBBER SYSTEMATISK GJENNOM VÅRE DATA FOR Å FINNE OG RETTE OPP FEILENE - DETTE ER MEGET TIDKREVENDE PGA. VI MÅ GJØRE DISSE OPPERASJONENE MANUELT. (Dette har vært en meget slitsom periode for oss - vi har vært belastet med endel interne/eksterne systemfeil "barnesykdommer" etter at vi gikk over til nye systemer for ca. 5 - 6 mnd. siden.) VI HÅPER PÅ FORSTÅELSE FOR VÅR SITUASJON OG VI SER FRAM TIL Å RYDDE OPP.

NB! PÅ ALLE WEBORDRE MÅ DET BEREGNES CA. 1 - 5 UKER BEHANDLINGSTID/LEVERINGSTID - FOR KUNDER SOM IKKE HAR TID TIL Å VENTE VENNLIGST KANSELLER/AVBESTILL ORDRE LES: Salgs- og leveringsvilkår PUNKT 3 GENERELL INFORMASJON.

PLANLAGT DATO BLIR DESSVERRE FORSKJØVET FRAM MED CA. EN TIL TO UKER TIL (08 - 15.12.05)

PLANLAGT DATO BLIR DESSVERRE FORSKJØVET FRAM MED EN UKE TIL (29.11.05) PGA. VI HAR VÆRT BELASTET MED SYKEFRAVÆR.

NOE BEHANDLINGSTID PÅ E-POST OG FAKS HENVENDELSER MÅ BEREGNES FRAM TIL TORSDAG (17.11.05) ETTER DENNE DATO VIL ALLE HENVENDELSER BLI BEHANDLET PÅ 12 - 24 TIMER ALLE VIRKEDAGER.

FOR "SISTE REST" AV DERE SOM ENNÅ IKKE ER FERDIGBEHANDLET VENNLIGST GI OSS LITT TID SLIK AT VI FÅR BEHANDLET DERES SAK PÅ EN ORDENTLIG OG RYDDIG MÅTE - LES NEDENSTÅENDE.

02.11.2005 SOM BESKREVET I TIDLIGERE DRIFTSMELDINGER HAR VI VÆRT BELASTET MED GJENTATTE INTERNE/EKSTERNE SYSTEMFEIL - DETTE BLE UTBEDRET 20.10.2005 OG VI HAR NÅ VÆRT I NORMAL DRIFT I 10 HEKTISKE VIRKEDAGER DER HVOR VI HAR BRUKT TIDEN TIL Å LEGGE INN RESTEN OG KONTROLLERE TAPT DATA I VÅRE SYSTEMER SAMTIDIG SOM VÅR NETTBUTIKK OG WEB-ORDRE HAR GÅTT MED 3 - 4% FEILMARGIN - VI HÅPER PÅ FORSTÅELSE FOR DETTE - DETTE HAR IGJEN MEDFØRT AT VI HAR PÅDRATT OSS ET ETTERSLEP AV E-POST OG FAKS HENVENDELSER SOM ENTEN ER FERDIGBEHANDLET, UNDER BEHANDLING ELLER IKKE BEHANDLET - OG VI PRESISERER AT ALLE KUNDEHENVENDELSER VIL BLI BEHANDLET FORTLØPENDE - VI HAR OGSÅ FORSTÅELSE FOR AT ENKELTE KUNDER ER IRRITERTE OG FRUSTRERTE - DET HAR OGSÅ VI VÆRT I DENNE PERIODEN. NB! ALLE KUNDEHENVENDELSER VIL BLI BEHANDLET I LØPET AV 8-10 VIRKEDAGER OG VI SER FRAM TIL Å RYDDE OPP.

--------------------------------------------------

Lenke til kommentar

Etter adressa Sjøhuskleiva brygge, så er firmaets hovedkvarter 3 kvartaler bortenfor der jeg bor i Haugesund. Jeg har faktisk aldri hørt om firmaet, adressen er til et leilighetskompleks på hasseløy i Haugesund. Kan da ikke tro at det er noe lager på denne adressa da det kun er privatboliger i huset. Det eksisterer heller ingen firmalogo på huset/kontoret. Enten har firmaet et lager en annen plass eller så bestiller det delene etter hvert som de får ordrene inn. Har aldri sett reklame i aviser eller lokaltv for nevnte firma.

Det har ingenting med hattelco å gjøre, det firmaet er dønn seriøs

Lenke til kommentar

Har har ikke eget lager tror jeg ..

Tar jeg ikke helt feil så blir varene sendt direkte fra hattelco til kunden..

Bestilte noen rambrikker fra fyren og dem kom fra hattelco..

Han har nok bare en konto hos hattelco og får varene han bestiller sendt til dem som bestiller av han..

Derfor forskudds betaling antagligvis..Fyren har ikke penger til å legge ut...

Mulig jeg tar feil men det er hva jeg tror..

Han haddde et kontor rett ovenfor banken nattklubb(oppsiden av tidligere Norges bank) for en stund siden men tror ikke han har det nå lenger...

Endret av taz
Lenke til kommentar

Nøkkelopplysninger fra brønnøysundregistret:

Organisasjonsnummer: 980 330 060

Navn/foretaksnavn: VAAGEN CONSULTING

Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak

Forretningsadresse: Sjøhuskleiva Brygge 33

leilighet 4-4

5523 HAUGESUND

Kommune: HAUGESUND

Postadresse: Sjøhuskleiva Brygge 33 leil 4-4

5523 HAUGESUND

E-postadresse: [email protected]

Internettadresse: www.vaagenconsulting.no

Telefon: 52 71 29 27

Mobil: -

Telefaks: 52 71 28 61

Registrert i Enhetsregisteret:

19.04.1999

Stiftelsesdato: -

Innehaver

Næringskode®: 72220 Annen konsulentvirksomhet tilknyttet system- og programvare

Sektorkode:

790 Personlig næringsdrivende

Også registrert i:

Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

___

Frode Vaagen står dog ikke i telefonkatalogen...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Noen måneder gammel tråd men jeg vekker den opp igjen.

Han som driver Vaagen Consulting eier nesten ikke nåla i veggen, så der er det vel lite og hente. Har vært i kontakt med politiet så de har sjekket.

Er det noen av dere som har å fått pengene deres tilbake fra den sleipingen?

Vil også komme med en advarsel.

Ser at Vaagen Consulting forsøker å starte opp igjen på: www.vaagenconsulting.com.

Det må da være en måte å stoppe denne fyren fra og drive forretning.

Lenke til kommentar

Han har ikke en ting på lager.

ALT kommer fra Hattelco. Men hattelco selger kun varer

til han, de eier ingenting som sagt tidligere.

Styr unna.. Har snakket med han på tlf en gang og

det er en hobbysjappe til de grader. Det er seriøse

sjapper og handle hos. Netshop, ps-data, komplett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...