andesam Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 For over to måneder siden bestilte jeg en Sony HD-5 Mp3 spiller hos vaagen consulting. Etter en noen dager skjønte jeg at jeg måtte forhondsbestille.. gjorde det, men så hadde de pluttselig ikke flere igjen på lager. Kanselerte da min ordre. Jeg sendte så en mail å spurte om når pengene ville bli returner. Jeg fikk en mail tilbake som ba om bekreftelse på kanseleringen og kontonummeret mitt, og jeg svarte med en gang. Pengene har ende ikke kommet. Har sendt 5-6 mailer siden da, uten respons. Prøvd å ringe, men blir bare møtt med telefonsvarer. Har også sendt en faks, men ikke fått svar. Noen som har noen råd til hvordan jeg kan få kontakt med vaagen folka? Begynner å bli temmelig forbanna nå! Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Og jeg trudde at jeg var den eneste som hadde problemer med Vaagen Consulting. Bestillte noen data komponenter derfra pga de var billigere enn de andre. Men jeg måtte vente nesten en mnd til jeg fikk varene. Jeg har sendt over 15 mail, ikke fått tilbake en. Jeg har prøvd å ringe, men nei ingen tar den. HÅPLØST!! hakke noen bedre tips enn gå på forbruker.no og be dem om hjelp. Kanskje de har noen tips... Finn ut hvem som eier selskapet og søk på nettet etter privat tlf. skal aldri bestille igjen fra Vaagen Consulting... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Mange sier Webshopguiden ikke stemmer overens med hva som er realiteten, men i dette tilfellet stemmer det faktisk! De får 2.53 som gjennomsnittscore, og jeg er en av de få som ikke har opplevd noe negativt me de(kan det ha noe med at jeg bor litt nærme de ?) Link! Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Det er jo klart at noen vil være heldig og alt går som det skal. Men det er helt uakseptabelt at så mange har problemer med Vaagen Consulting. Lenke til kommentar
guru33 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Denne webshoppen er den minst seriøse jeg har opplevd bare et jævla rot. Bestillte varer den 7/10-05 og betalte samme dag siden har ingen ting skjedd.Sendte flere mail og ringte veldig mange ganger uten å få svar ,men fikk da en mail til slutt hvor jeg ble spurt om jeg ville kansellere ordren min for da kunne jeg få en kreditnota .Skal bli inntresant å se om jeg får mine penger tilbake noe jeg ikke har så store forhåpninger til etter hva jeg har lest i forumene Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hadde dere søkt litt rundt i dette og andre fora, hadde dere neppe handla der. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tror det er opptil flere her som ikke har lest på denne siden. Finner forøvrig ikke tlfnr eller adresse til dem på sidene deres, hvilket er et brudd på loven såvidt jeg vet. Er jo i det hele tatt pent lite kontaktinformasjon tilgjengelig. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Imponert over hvordan de klarer å skrive alt det der med store bokstaver. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Tror det er opptil flere her som ikke har lest på denne siden. Dette sender de meg flere ganger i uken, uten at noe er forbedret. Finner forøvrig ikke tlfnr eller adresse til dem på sidene deres, hvilket er et brudd på loven såvidt jeg vet. Er jo i det hele tatt pent lite kontaktinformasjon tilgjengelig. 5089806[/snapback] De har kontor i haugesund, og jeg tror de er en del av Hattelco(som også er lokalt). Endret 1. november 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
eddott Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Finner forøvrig ikke tlfnr eller adresse til dem på sidene deres, hvilket er et brudd på loven såvidt jeg vet. Er jo i det hele tatt pent lite kontaktinformasjon tilgjengelig. 5089806[/snapback] Det står her: http://www.vaagenconsulting.no/InfoCompany.aspx. Så veldig vanskelig å finne informasjonen var det ikke. Om oss Informasjon om oss: Vaagen Consulting leverer økonomi, e-handel- og informasjonssystemer. Vi driver med konsulentvirksomhet tilknyttet system- og programvare. Vi leverer alt innenfor: data, komplett PC, tele, lyd & bilde. Vi har holdt på siden 1999. Vare- og postadresse: Vaagen Consulting Sjøhuskleiva Brygge 33, leilighet 4-4 NO-5523 HAUGESUND Telefon og telefaks: Telefon: +47 52 71 29 27 Telefaks: +47 52 71 28 61 E-postadresser: Spørsmål diverse: [email protected] Spørsmål lager: [email protected] Spørsmål regnskap: [email protected] Spørsmål retur: [email protected] Spørsmål salg: [email protected] Spørsmål support: [email protected] Vaagen Consulting ansvarlig: Frode Vaagen: [email protected] Organisasjonsnr.: NO980330060MVA Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Godt å høre at jeg ikke er alene! Kommer til å gå videre med denne saken nå tror jeg. På en eller annen måte.. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 1. Prøv og ring, og si at du trenger pengene NÅ! Si at du er villig til å bruke inkasso for å få tak pengene 2. Inkassokrav med en eneste gang! 3. Hvis du bor i haugesund, kan du stikke nedom og ta en prat med de. Ikke la dem stikke unna!! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 fikk endelig et svar på mailen nå, der det stod at henvendelsen min var under behandlig og jeg ville få svar iløpet av uka. Får virkelig håpe det! Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Mange sier Webshopguiden ikke stemmer overens med hva som er realiteten, men i dette tilfellet stemmer det faktisk!De får 2.53 som gjennomsnittscore, og jeg er en av de få som ikke har opplevd noe negativt me de(kan det ha noe med at jeg bor litt nærme de ?) Link! 5088989[/snapback] Guiden har to probelmer 1. De som får varen sin akkurat som de skal setter 6 i karakter og er "Kjempefornøyd". Det er visst noe som i seg selv er verd å belønne at de er i stand til å plukke rett vare og sende den til rett adresse. Omtrent som du gir kassadama i Rema en klem hver gang hun klarer å slå inn rett beløp og belaste kortet ditt. 2. De som tror service betyr at andre skal ordne opp i dine egne bludere, eller gir nettsjappa har skylden hver posten roter det til. Slike situasjoner gjør at det er vanskelig å bedømme butikkene og man ender opp med å måtte lese de enkelte innlegg får å se om det bare er fjorttis-syting eller reelle problemer med service i butikken. Har ikke selv noen gode løsninger på det og synes tross alt det er bedre å ha den her enn ikke. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Det morsomme er at vaagen-consulting har hatt lignende driftsmeldinger helt siden i sommer engang om jeg ikke husker feil. De burde strengt tatt stoppe å ta imot nye ordre, få orden på sakene sine og så starte opp igjen. De graver seg bare dypere og dypere slik de holder på nå.. Lenke til kommentar
ysm Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Dette var Morsomt.. Jeg hadde tenkt å handle der, men var tilfeldigvis inne på databasen til www.nettguiden.info i går og leste litt om Vaagen og handlet selvsagt ikke der Så kommer jeg her ser at flere har probl. med Vaagen ... - enig med moderator her. Takk for hjelp folks! Endret 10. november 2005 av ysm Lenke til kommentar
andesam Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Utrolig! pengene har kommet inn på kontoen.. Vaagen er fantastisk trege.. men, men, bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Sitter her helt oppgitt. Har ventet på ram fra Vaagen i 3 måneder i dag. Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 og akkurat nå prøvde jeg å bestille igjen, og prisen har steget med 50 kroner! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Pentimuml.... hvorfor prøver du i det heletatt å bestille der igjen? Ta å send en kansellering til de, og bestill brikkene en annen noe mer trygg plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå