Naits_89 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) hvordan kan eg få måle en mere nøyaktig mbps ! og støymåler som måler støy og signalstyrke !! vill ha noe mere profft en windows sin egen måler! har prøvd software fra (msi produsenten av korte mit) men de var ikke noe bra! Takker for svar! Endret 31. oktober 2005 av Naits_89 Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 kan jeg spørre hvorfor du skal teste det? hvorfor ikke bare prøve å overføre ei fil og se hvor fort det går...? mer støy, lavere hastighet...? bare ett forslag... magnus Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 bare lurer på om de finnes noe software som kan måle signalstyrke! støy! lei av windows sin egen ! Takker for svar! Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Du kan jo prøve med Network Stumbler. Denne måler signalstyrken og støy rimeligt bra. Lenke til kommentar
Arne Nåtedal Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Du kan jo prøve med Network Stumbler. Denne måler signalstyrken og støy rimeligt bra. 5087490[/snapback] ...men krever et adapter som muliggjør støymålinger, og det er det langtfra alle som gjør. Orinoco Gold et et av de beste i så måte. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 ja eg fik tak i de programmet! eg kan målø støy og alt! men eg klarer ikke å koble meg opp mot andre netverk en de som er nermest meg! får opp 6 netverk men når eg skal skifte til et annet går de ikke! vet ikke kordan eg jør det! eg går ut av network stumbler å bruker windows sin egen! da får eg det till! noen som kan hjelpe! Takker for svar! Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 ja eg fik tak i de programmet!eg kan målø støy og alt! men eg klarer ikke å koble meg opp mot andre netverk en de som er nermest meg! får opp 6 netverk men når eg skal skifte til et annet går de ikke! vet ikke kordan eg jør det! eg går ut av network stumbler å bruker windows sin egen! da får eg det till! noen som kan hjelpe! Takker for svar! 5092060[/snapback] Ikke avslutt hver eneste setning med utropstegn, er du snill... Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 hehe oki. dorlig vane Men noen som vet ? kordan eg bruker de programmet? Takker for svar Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 ja eg fik tak i de programmet! eg kan målø støy og alt! men eg klarer ikke å koble meg opp mot andre netverk en de som er nermest meg! får opp 6 netverk men når eg skal skifte til et annet går de ikke! vet ikke kordan eg jør det! eg går ut av network stumbler å bruker windows sin egen! da får eg det till! noen som kan hjelpe! Takker for svar! Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg antar at du søker rundt etter trådløse nettverk, uten å ha kontrollen over dem selv? I såfall kan jeg informere deg om at mange trådløse nettverk er satt opp med MAC filter, noe som gjør at du ikke får koblet opp, uansett hvor mye/lite støy det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå