Gå til innhold

Forumets Fotokonkurranse November 2005: Fritt tema


Anbefalte innlegg

Her er mitt lille bidrag til konkurransen. Bildet er tatt en fin vinterdag i trondheim, med et Nikon coolpix 3700 kompaktkamera(): Bildet er kuttet litt, ellers er det som det kom fra usb-kabelen inn til disken.

 

#EDIT av moderator - La inn bildet som vedlegg i stedet da det var alt for stor for normale skjermoppløsninger. Det ødelegger rammene på forumet :)#

 

 

Hehe. Takk for hjelpen, jeg var i min egen verden da jeg la inn uhyret():

post-8440-1131190978_thumb.jpg

Endret av royerling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig mange bra bidrag her... ;-)

 

Light my fire...!!

Tok dette under kaptein Sabeltann forestillingen i sommer..

Håndholdt

f 4.0

ISO 640

lukkertid 1/640 sec

125 mm (70-200 + 1.4 telekonverter)

 

#EDIT av moderator - La bildet inn som vedlegg i stedet da det var for stort og sprengte rammene til forumet :) #

post-8440-1131384364_thumb.jpg

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Her er mitt bidrag til fotokonkurransen denne måneden.

 

Tittelen på bildet er Into The Night.

 

Bildet er tatt med et stativ kilt i mellom sete og døra på bilen min, så er bildet knipset i en tunell mens bilen var i bevegelse. Bildet er ikke manipulert i photoshop annet enn å justert kontrasten for å få mere smell i bildet.

Håper det faller i smak!

 

post-61986-1131417360_thumb.jpg

 

-Stort bilde her-

 

-Fredrik

Lenke til kommentar

Da har vi nådd maks antall bilder til avstemmingen. Jeg starter en poll om ikke så alt for lang tid :)

 

Premien er for øvrig klar. Det står skrevet om den i konkurransens diskusjonstråd.

 

Tråden er fortsatt åpen så du kan legge inn bilder om du vil. De vil imidlertid ikke bli med i konkurransen, med mindre et av de tidligere bildene denne måneden faller fra.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...