embark Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hola! Dette er en tråd som omgår alle typer house. Så dere som sitter med masse bra house, kom med det her! Her kan man poste låter, album, mixer, livesets... the works. Kan starte med noen goodier jeg da: Alex Palmer - My Love Is For You DJ Shark - Sweet Love Joe Montana - Sunrise Dawn Madison - Time Is Right Jon Cutler feat. E-man - It's Yours Lazio Panaflex - Dance To The Music Devoted feat. Gerry DeVeaux - Gotta Have Your Love Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har prøvd meg på flere house tråder men har gått fort i glemmeboken. Legger denne her i mine innlegg, så skal nok dere se at det kommer mange houselåter fra min sin side Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Madness - Our House T'Weed ...kniiis..... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 SF-UaaaRRR. Frankie knuckles, mr. fingers, I'll be your friend, untill the end. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Husker jeg i mine unge dager () likte DJ Luis Molinari godt. Det er da house, er det ikke? Husker dessverre ikke albumtittel. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) hed kandi, kaskade, mylo, deep dish, ian pooley osv.. gå på hed kandi sia, alt mulig chill house edit: her snakker vi kvalitets house ikke syretechno som visse forbinder det med... Endret 1. november 2005 av Stavmikser Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 ja mix cd'ene til hed kandi er meget bra. Men de pleier ofte å ha andre sjangre oxo med i cd'ene, bare sånn til advarsel. Forøvrig er cd'ene til dimitri from paris med sine playboy mansion cd'ene som slår ann mest hos meg, men de er litt mer funky og dansbare enn vanlig house. Men starter opp med noen låter. Jazzy M - Jazzin The Way You Know Jean Roch - Can you feel it We In Music - Grandlife Freemasons - Love On My Mind(kommers ja, men den ruuler) Full Intention Presents Shena - I'll Be Waiting(en nydelig og rolig låt) DJ Flex - Love for U (Antoine Clamaran remix) Destinys Child-Lose My Breath (Maurice's Nu Soul Mix) Destinys Child- Soldier (Maurice's Nu Soul Mix)<- beste jeg har hørt av han, superdigg Maw Feat. India - Backfired (Joe Negro Mix) Junior Jack - My Feeling<- er vel klassiker snart Milk & Sugar - Shut Up<- veldig enkel glad låt sugababes - hole in the head (full intention mix)<- veldig bra mix Til neste gang, take care Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) hed kandi, kaskade, mylo, deep dish, ian pooley osv.. gå på hed kandi sia, alt mulig chill house edit: her snakker vi kvalitets house ikke syretechno som visse forbinder det med... 5092973[/snapback] mylo er vel elektronika. i hvertfall det de gikk under på quart 05. gleder meg til Nils Noa plata kommer. Den blir konge. Forresten, hvis man skal ha chill musikk og kanskje litt funk så skaffer man seg Dimitri From Paris platene. spesielt "A Night at the playboy mansion" og "A night after the playboy mansion". Var på James Zabiela "konsert" i fjor. faen så bra det var. digga hele settet hans. Nils Noa "varmet" opp på MonkeyBuisness @ Sikamikanico Endret 2. november 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Karin De Ponti-Angels Kaner-Calabria<- syk klassiker Steve Angello-Voices DJ Rob Terry feat. Morris-Sweet Harmony Milk & Sugar-Shut Up Chris Crime & Mike Candys-Weather (Do You Love Me?) Arnold Jarvis-Always Be Right There Sueno Soul Project ft. Lelani-Me Getaway Mye variert house denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå