Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom VS Tele2? Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har nå hatt NextGentel i flere år nå, har egentlig vært fornøyd med det... MEN! Det siste året, har det vært enn del "små" problemer. Hos "kundeservice" er det ikke noe hjelp og få :thumbdown:

 

Så, jeg tenkte og bytte til Bluecom eller Tele2. Men, skulle gjerne hatt noen erfaringer på begge... Om det er bra kundeservice, får det mann betaler for? e.t.c

 

Så håper på mange svar! :p

Endret av Haze2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt OT i forhold til de to du nevner, men jeg ville bare legge inn noen gode ord for

Direct Connect. Jeg har ikke vært borti makan til god, rask og løsningsorientert kundeservice

uansett hva hvilke spørsmål og utfordringer jeg spør de om selv om mine problemer var av svært teknisk utfordrende art. NGT, Bluecom, TN og mange fler bare datt av og gadd ikke engang begynne før jeg fikk forklart min linjeproblematikk.

 

I tillegg er produktene bra, er storveis fornøyd med min SHDSL linje - har ikke vært ett eneste sekund nede på nesten to måneder nå.

 

I tillegg heter faktisk folk noe der og, hvis du skjønner hva jeg mener. Kjekt når man

lurer på noe og slipper å måtte begynne forfra hvis det er noe

 

Definitivt: :thumbup:

Lenke til kommentar

Oki... jeg vurderer Bluecom ja... har pr idag telefon hos Telio.. og er veldig fornøyd med det. MEN, det lønner vel seg og bytte ALT til Bluecom da?

 

Vet det er en på jobben som har hatt masse negative erfaringer med Bluecom :cry:

fks Iptelefonen var nede over 1uke(!!) før den var tilbake igjen, og det er jo ikke mye og skryte av... Så han skulle finne seg noe annet.... :no:

 

Noen som har GODE erfaringer på iptelefonien til Bluecom da? :hmm:

Endret av Haze2003
Lenke til kommentar

Aner ingenting om bluecom, men har hatt tele2 over 1 1/2 år nå, og har ikke merket noe bemerkelsesverdig nedetid. Var nedetid i ca 2 dager for noen mnd siden, men da ringte jeg inn, de sa de hadde fått noen henvendelser før den dagen også, sa de skulle jeg sjekke det og ringe meg opp igjen. De ringte, forklarte problemstillingen, og alt løste seg etter hva de forklarte. Koslige folk der inne. Har ikke noe annet enn gullkorn fra dems side!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har nå hatt NextGentel i flere år nå, har egentlig vært fornøyd med det... MEN! Det siste året, har det vært enn del "små" problemer. Hos "kundeservice" er det ikke noe hjelp og få  :thumbdown:

 

Så, jeg tenkte og bytte til Bluecom eller Tele2. Men, skulle gjerne hatt noen erfaringer på begge... Om det er bra kundeservice, får det mann betaler for? e.t.c

 

Så håper på mange svar!  :p

5087342[/snapback]

 

Hvis du har tenkt å bytte til Tele2 grunnet kundeservice, så tenkt deg om 1 gang til.

 

Datteren hadde Tele2 . Godtok ikke oppsigelse - Svarte ikke på mailer om "saken", men sente ut nye purringer både på oppsigele kr.995,00 Denne ble betalt for å få saken utav verden. Reklamsjons avdeling Deres svarte aldri på henvendelse. I tillegg sendte de ut purring på betaling av abonnementet for 1 måned etter oppsigelse.

 

Masse "bambus" svar nå linja var ustabil + manglende hastighet i stor perioder.

 

Selv har jeg Bluecom og her kjempe fornøyd. Rask og god service

Lenke til kommentar
Hvis du har tenkt å bytte til Tele2 grunnet kundeservice, så tenkt deg om 1 gang til.

 

Masse "bambus" svar nå linja var ustabil + manglende hastighet i stor perioder.

5087914[/snapback]

Passer ikke med mine erfairgener med Tele2... :ermm:

 

hjemme har jeg ISDN, ADSL og alle familiens mobiltelefoner hos Tele2, alt fungerer veldig bra. Har kommet raskt frem på kundeservice når jeg har ringt, og problemene jeg hat hatt har alltid blitt løst fort.

 

Jeg er derfor meget fornøyd med Tele2.

 

NextGenTel har jeg derrimot ingenting til overs for lenger! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Selv kan jeg anbefale:

 

ADSL Ønsker du rask og god kundeservice? Da må du velge Freewave. De svarer med en gang. Prispr. minutt kr.20,00. Ikke mange som ringer, vet du. Men billigst pris per mnd.

 

Ip telefoni: velg en som ikke har så mange kunder,gjerne en ny aktør, da har du garantert rask svar.

 

Telio: Desverre godtar ikke at du bruker et annet adapter enn de selv selger, har mange kunder og derfor lang telefonkø.

 

Justip: Billigere og gratis ubegrenset til flere land som Storbritannia, Australia, Spania, Tyskland, Hellas, Frankrike, Usa, osv. og tillater du benytter eget adapter, men du selv tar ansvar. Anbefales å kjøpe adapter de selv selger likevel.

Jeg selv bruker Justip og har ikke hatt et eneste problem.

 

 

 

 

Takk for mange bra svar!  :w00t:

Det heller mere over til Bluecom nå ja....

Regner med at jeg bytter ut Telio med Bluecom sin iptelefoni da... tja.. kansje... sparer jo de 79,- (eller hva nå det er..) i måneden da...  :whistle:

5088460[/snapback]

Endret av octopus
Lenke til kommentar

Jeg har hatt bluecom i flere år nå, og jeg har akkurat fått meg bluephone.

Sålangt kan jeg bare si at løsningen til bluecom er den beste jeg har vært borti. billige linjer i de raskere segmentene, flere ip'r, kompetente mennesker på supporten (jeg hadde nemlig litt startproblemer der jeg flyttet inn sist). Herre, jeg de testet tom ut linja mi ved å gi meg full pupp:P 15mbit kicker! vet ikke om de var klar over at jeg faktisk hadde et modem som støtta adsl2+, men morro var det så lenge det varte:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...