Haze2003 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Hei! Jeg har nå hatt NextGentel i flere år nå, har egentlig vært fornøyd med det... MEN! Det siste året, har det vært enn del "små" problemer. Hos "kundeservice" er det ikke noe hjelp og få Så, jeg tenkte og bytte til Bluecom eller Tele2. Men, skulle gjerne hatt noen erfaringer på begge... Om det er bra kundeservice, får det mann betaler for? e.t.c Så håper på mange svar! Endret 31. oktober 2005 av Haze2003 Lenke til kommentar
steveak Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Litt OT i forhold til de to du nevner, men jeg ville bare legge inn noen gode ord for Direct Connect. Jeg har ikke vært borti makan til god, rask og løsningsorientert kundeservice uansett hva hvilke spørsmål og utfordringer jeg spør de om selv om mine problemer var av svært teknisk utfordrende art. NGT, Bluecom, TN og mange fler bare datt av og gadd ikke engang begynne før jeg fikk forklart min linjeproblematikk. I tillegg er produktene bra, er storveis fornøyd med min SHDSL linje - har ikke vært ett eneste sekund nede på nesten to måneder nå. I tillegg heter faktisk folk noe der og, hvis du skjønner hva jeg mener. Kjekt når man lurer på noe og slipper å måtte begynne forfra hvis det er noe Definitivt: Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) OT? Vet at NGT er større e.t.c Direct Connect? Kan ikke få fra dem nei. Synes prisene var en smule høye oxo da Endret 31. oktober 2005 av Haze2003 Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har veldig gode erfaringer med service hos bluecom. Ellers er det en veldig god og stabil linje. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Oki... jeg vurderer Bluecom ja... har pr idag telefon hos Telio.. og er veldig fornøyd med det. MEN, det lønner vel seg og bytte ALT til Bluecom da? Vet det er en på jobben som har hatt masse negative erfaringer med Bluecom fks Iptelefonen var nede over 1uke(!!) før den var tilbake igjen, og det er jo ikke mye og skryte av... Så han skulle finne seg noe annet.... Noen som har GODE erfaringer på iptelefonien til Bluecom da? Endret 31. oktober 2005 av Haze2003 Lenke til kommentar
miXer Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Aner ingenting om bluecom, men har hatt tele2 over 1 1/2 år nå, og har ikke merket noe bemerkelsesverdig nedetid. Var nedetid i ca 2 dager for noen mnd siden, men da ringte jeg inn, de sa de hadde fått noen henvendelser før den dagen også, sa de skulle jeg sjekke det og ringe meg opp igjen. De ringte, forklarte problemstillingen, og alt løste seg etter hva de forklarte. Koslige folk der inne. Har ikke noe annet enn gullkorn fra dems side! Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hatt bluecom adsl i 1,5 år nå. Ingen problemer så langt. Har også hatt bluephone siden i sommer, ingen problemer å melde her heller. Har ikke hatt noe å gjort med kundeservis så langt, noe som må kunne ses på som et godt tegn. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei! Jeg har nå hatt NextGentel i flere år nå, har egentlig vært fornøyd med det... MEN! Det siste året, har det vært enn del "små" problemer. Hos "kundeservice" er det ikke noe hjelp og få Så, jeg tenkte og bytte til Bluecom eller Tele2. Men, skulle gjerne hatt noen erfaringer på begge... Om det er bra kundeservice, får det mann betaler for? e.t.c Så håper på mange svar! 5087342[/snapback] Hvis du har tenkt å bytte til Tele2 grunnet kundeservice, så tenkt deg om 1 gang til. Datteren hadde Tele2 . Godtok ikke oppsigelse - Svarte ikke på mailer om "saken", men sente ut nye purringer både på oppsigele kr.995,00 Denne ble betalt for å få saken utav verden. Reklamsjons avdeling Deres svarte aldri på henvendelse. I tillegg sendte de ut purring på betaling av abonnementet for 1 måned etter oppsigelse. Masse "bambus" svar nå linja var ustabil + manglende hastighet i stor perioder. Selv har jeg Bluecom og her kjempe fornøyd. Rask og god service Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hadde Bluecom for rundt et års tid siden og var godt fornøyd med de da. Eneste jeg hadde å utsette på de var at de tar som standard 2 mnd fra du sier opp abb til du får avsluttet det. (Dette var utenfor bindingstid) Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvis du er uheldig hos Tele2 så får du plenty regninger pga rot hos de. Bluecom er bra på linjer og ok på kundeservice. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvis du har tenkt å bytte til Tele2 grunnet kundeservice, så tenkt deg om 1 gang til. Masse "bambus" svar nå linja var ustabil + manglende hastighet i stor perioder. 5087914[/snapback] Passer ikke med mine erfairgener med Tele2... hjemme har jeg ISDN, ADSL og alle familiens mobiltelefoner hos Tele2, alt fungerer veldig bra. Har kommet raskt frem på kundeservice når jeg har ringt, og problemene jeg hat hatt har alltid blitt løst fort. Jeg er derfor meget fornøyd med Tele2. NextGenTel har jeg derrimot ingenting til overs for lenger! Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Takk for mange bra svar! Det heller mere over til Bluecom nå ja.... Regner med at jeg bytter ut Telio med Bluecom sin iptelefoni da... tja.. kansje... sparer jo de 79,- (eller hva nå det er..) i måneden da... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 har bare hatt nexgentel , og bluecom. har bluecom nå for å si det sånn. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Oki! Det "heller" mere og mere over til Bluecom nå ja... Lenke til kommentar
octopus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Selv kan jeg anbefale: ADSL Ønsker du rask og god kundeservice? Da må du velge Freewave. De svarer med en gang. Prispr. minutt kr.20,00. Ikke mange som ringer, vet du. Men billigst pris per mnd. Ip telefoni: velg en som ikke har så mange kunder,gjerne en ny aktør, da har du garantert rask svar. Telio: Desverre godtar ikke at du bruker et annet adapter enn de selv selger, har mange kunder og derfor lang telefonkø. Justip: Billigere og gratis ubegrenset til flere land som Storbritannia, Australia, Spania, Tyskland, Hellas, Frankrike, Usa, osv. og tillater du benytter eget adapter, men du selv tar ansvar. Anbefales å kjøpe adapter de selv selger likevel. Jeg selv bruker Justip og har ikke hatt et eneste problem. Takk for mange bra svar! Det heller mere over til Bluecom nå ja.... Regner med at jeg bytter ut Telio med Bluecom sin iptelefoni da... tja.. kansje... sparer jo de 79,- (eller hva nå det er..) i måneden da... 5088460[/snapback] Endret 2. november 2005 av octopus Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har hatt bluecom i flere år nå, og jeg har akkurat fått meg bluephone. Sålangt kan jeg bare si at løsningen til bluecom er den beste jeg har vært borti. billige linjer i de raskere segmentene, flere ip'r, kompetente mennesker på supporten (jeg hadde nemlig litt startproblemer der jeg flyttet inn sist). Herre, jeg de testet tom ut linja mi ved å gi meg full pupp:P 15mbit kicker! vet ikke om de var klar over at jeg faktisk hadde et modem som støtta adsl2+, men morro var det så lenge det varte:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå