Gå til innhold

Feil med tråder med mange bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vi se, bruker dette innlegget i babetråden som grunnlag, men dette er ikke et trådfenomene dog ;)

Feilen finnes i alle skinnen, utenom overklokking.no (beta).

I amobil versionen var det flere problemer:

user posted image

Bruker Opera 8.5

5089053[/snapback]

Hvis ting blir for bredt for midtkolonnen, da er det jo bare naturlig at det oppstår ting som bryter med normalen. :) Bildetråder vil alltid ende opp med å sprenge rammene på en eller annen måte, det er det ingen vei utenom dessverre. Eller du kan jo prøve å bruke et av de dynamiske skinnene kombinert med høy oppløsning. :) Amobil-skinnet bruker en fast bredde (totalt 996px mener jeg på), og jeg tipper at det bare er ca. 550px til rådighet i midtkolonnen. Da er det fort gjort at ting blir for bredt. Bruk av vedlegg-funksjonen er meget nyttig i disse tilfellene, noe jeg forøvrig ser har blitt flittig brukt ellers i den tråden.

Her har jeg problemet, bruker gamer.no skinnet. Legger ved et screenshot, jeg kan ikke scrolle til venstre.

5089443[/snapback]

Aha. Nå har det seg slik at det nåværende Gamer.no-skinnet bare er en midlertidig versjon, da Gamer selv skal stille med eget skin etterhvert. Hvis du opplever dette som et stort problem, vil jeg anbefale deg å benytte et av våre andre skin fram til det nye skinnet kommer. :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...