Jokko88 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Når jeg f.eks får inn på spillscreenshot tråden så er det noenganger slik at jeg ikke ser høyre del av tråden kun venstre del og jeg kan ikke se høyre side med noen som helst scrolling. Er det en firefox feil eller? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Prøv med en annen nettleser, da, vel. Daniel Lenke til kommentar
pej Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kan du oppgi hvilket skin du bruker og hvilken tråd det er snakk om? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Skal vi se, bruker dette innlegget i babetråden som grunnlag, men dette er ikke et trådfenomene dog Feilen finnes i alle skinnen, utenom overklokking.no (beta). I amobil versionen var det flere problemer: Bruker Opera 8.5 Endret 1. november 2005 av am3k Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Her har jeg problemet, bruker gamer.no skinnet. Legger ved et screenshot, jeg kan ikke scrolle til venstre. Endret 1. november 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
pej Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Skal vi se, bruker dette innlegget i babetråden som grunnlag, men dette er ikke et trådfenomene dog Feilen finnes i alle skinnen, utenom overklokking.no (beta). I amobil versionen var det flere problemer: Bruker Opera 8.5 5089053[/snapback] Hvis ting blir for bredt for midtkolonnen, da er det jo bare naturlig at det oppstår ting som bryter med normalen. Bildetråder vil alltid ende opp med å sprenge rammene på en eller annen måte, det er det ingen vei utenom dessverre. Eller du kan jo prøve å bruke et av de dynamiske skinnene kombinert med høy oppløsning. Amobil-skinnet bruker en fast bredde (totalt 996px mener jeg på), og jeg tipper at det bare er ca. 550px til rådighet i midtkolonnen. Da er det fort gjort at ting blir for bredt. Bruk av vedlegg-funksjonen er meget nyttig i disse tilfellene, noe jeg forøvrig ser har blitt flittig brukt ellers i den tråden. Her har jeg problemet, bruker gamer.no skinnet. Legger ved et screenshot, jeg kan ikke scrolle til venstre. 5089443[/snapback] Aha. Nå har det seg slik at det nåværende Gamer.no-skinnet bare er en midlertidig versjon, da Gamer selv skal stille med eget skin etterhvert. Hvis du opplever dette som et stort problem, vil jeg anbefale deg å benytte et av våre andre skin fram til det nye skinnet kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg