Gå til innhold

Den store alpint-tråden

Even.

Anbefalte innlegg

Her kan man diskutere alt som har med ski, skitrekk, snowboard, snowblades, akebrett og andre ting som kan brukes i skitrekk. Skitrekkene har ikke åpnet enda, i hvert fall ikke her, men det er ikke sååå lenge til.

___ ____ ____ ____ ___ ____ ____

Får vel starte jeg

Reiser og kjøper disse med look px12 i morgen. Blir bra :)

Mitt første år med skikkelig twintip, men har stått på slalom tidligere. Fant etterhvert ut at jeg likte bedre å hoppe og raile en å bare renne, og dropper derfor vanlig carwing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir emst parkkjøring, er ikke så veldig kresen på ski, men har prøvd disse tidligere og liker dem :)

Stemmer at de bygger nytt trekk i Sirdalen med 4 seters stolheis og hele pakken. De bygger ikke park i år, men håper det kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg kjører telemark på et par Atomic BetaCarveX 9.18 for tiden, men da jeg fikk prøve pappa sine Atomic TM22 ski var det som om en helt ny verden åpnet seg. TM22 var ufattelig mye lettere og mykere å kjøre med, og passet perfekt på løsere føre (dog ikke like stabil i hard løype, men det gjør ikke så mye).

Jeg ønsker meg nå nye ski til jul, og TM22 kunne ha vært greit, men er det noen som vet om enda bedre ski enn det til samme pris?

Lenke til kommentar

står snowboard i aron (drammen) er instruktør der :D! kjører et forum brett er en drømm og kjøre på men ikkke noe slår det gamle burton balance brettet mitt.det var himmel og kjøre med synd at det ble litt slitt og gammelt da :S men tjente meg i 5 år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...