Even. Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Her kan man diskutere alt som har med ski, skitrekk, snowboard, snowblades, akebrett og andre ting som kan brukes i skitrekk. Skitrekkene har ikke åpnet enda, i hvert fall ikke her, men det er ikke sååå lenge til. ___ ____ ____ ____ ___ ____ ____ Får vel starte jeg Reiser og kjøper disse med look px12 i morgen. Blir bra Mitt første år med skikkelig twintip, men har stått på slalom tidligere. Fant etterhvert ut at jeg likte bedre å hoppe og raile en å bare renne, og dropper derfor vanlig carwing Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hvilke skitrekk bruker dere da? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Til vanlig bruker jeg Aalsheia og Fidjeland i Sirdalen, helt greie trekk, men blir noen turer til Hallingskarvet og Geilo av og til. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Pleier og bruke Bjørnestad (Aldri kø), Aalsheia og Fidjeland. Hørte det skulle komme et nytt trekk i sirdalen i år Endret 7. november 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kjøp heller noen stivere ski om du vil ha noe som helst glede av å kjøre skikkelig med dem. Mykere enn barneski, huff. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Funker i lange baner den skia, men ville nok kjøpt fujative hvis jeg skulle kjøpt ski i den prisklassen.. noen som skal til hafjell til vintern ell? ryktes det skal bli en brukbar big jump der Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg er på hafjell hver helg hele vinteren. Roger'n er jo alltid brukbar. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Blir emst parkkjøring, er ikke så veldig kresen på ski, men har prøvd disse tidligere og liker dem Stemmer at de bygger nytt trekk i Sirdalen med 4 seters stolheis og hele pakken. De bygger ikke park i år, men håper det kommer etterhvert. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg kjører telemark på et par Atomic BetaCarveX 9.18 for tiden, men da jeg fikk prøve pappa sine Atomic TM22 ski var det som om en helt ny verden åpnet seg. TM22 var ufattelig mye lettere og mykere å kjøre med, og passet perfekt på løsere føre (dog ikke like stabil i hard løype, men det gjør ikke så mye). Jeg ønsker meg nå nye ski til jul, og TM22 kunne ha vært greit, men er det noen som vet om enda bedre ski enn det til samme pris? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 jeg er 1.80 høy, og rant på et el gammelt 1.35 brett fra g-sport. Kjøpte nytt brett i slutten av sessonge, nitro. Gud, det var en ny verden. Så utstyr har en del og si. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 står snowboard i aron (drammen) er instruktør der ! kjører et forum brett er en drømm og kjøre på men ikkke noe slår det gamle burton balance brettet mitt.det var himmel og kjøre med synd at det ble litt slitt og gammelt da :S men tjente meg i 5 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå