Gå til innhold

17" LCD for Gamer

Cryptic

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er da nokk en person som lurer på en brukbar LCD skjerm. Jeg spiller for det meste World of Warcraft, litt Quake4 og andre FPS spill til tider. Jeg er ofte på LANs så jeg er ganske lei av å drage med meg denne store tunge 19" skjermen.

Så jeg har bestemt meg for å kjøpe en 17" LCD. Men, hvilken skjerm skal jeg velge?

Noen forslag? :)

Alt jeg vet er at det er bra å ha lite MS på skjermen :p

Prisklasse er opp til 1700,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den beste 17" jeg vet som er til spilling må være nec 1770gx. Den har 8ms men de testene som er gjort finnes det nesr sakt ikke etterslep i skjermen, med mindre du sitter å ser etter det. Jeg tar ikke mye feil om jeg sier at hw har utført en test av denne. Det er ikke altid mindre MS som gjør sjermen god men helheten i den.

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar
Takker bimmelom :)

Men har du SETT ms'en på den? Det er 4 ms...sykt

Men hva mener du med 1700?

5096546[/snapback]

Ja, vurderer denne selv, og veldig overasket over den.

Hva jeg mener med 1700,-? Det er at de fleste LCD skjermene til 1700,- ikke egner seg for spilling. Med tanke på at det kanskje er jalla-balla merke, eller høy MS, osv.

Lenke til kommentar
Den beste 17" jeg vet som er til spilling må være nec 1770gx. Den har 8ms men de testene som er gjort finnes det nesr sakt ikke etterslep i skjermen, med mindre du sitter å ser etter det. Jeg tar ikke mye feil om jeg sier at hw har utført en test av denne. Det er ikke altid mindre MS som gjør sjermen god men helheten i den.

5089421[/snapback]

Den skjermen hørtes interesang ut.. har du prøvd den? sett noen tester? evnt. link

EDIT: fant ut selv :) Var litt dyr...

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...