Gå til innhold

Fins det forskjellige typer AGP slotter?

TempO

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter her litt fortvila nå. Bestilte nytt skjermkort til den gamle PC'n min og skulle til å sette det inn nå, men det passa ikke? :dontgetit:

Fins det forskjellige AGP slotter?eller hvor ligger problemet mitt?

Kortet jeg kjøpte er et HIS 9550 og hovedkortet er et abit BE6-II (om jeg ikke husker helt feil)

Noe sier meg at jeg har gjordt et bomkjøp her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Kortet som du har kjøpt er AGP 8x. Hovedkortet ditt har sansynligvis agp 4x.

Se om det "hakket" i sporet på skjermkortet er på "motsatt" side av hva det skulle vært for å passe i hovedkortet.

Edit: var litt for treg der ja..

Endret av Andy_12
Lenke til kommentar
Hei! Kortet som du har kjøpt er AGP 8x. Hovedkortet ditt har sansynligvis agp 4x.

Se om det "hakket" i sporet på skjermkortet er på "motsatt" side av hva det skulle vært for å passe i hovedkortet.

5087117[/snapback]

trodde at de var bakover kompatible jeg da, så jeg har nok vært litt på tur her. og ja du har helt rett spora er motsatt..

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor du kjøpte det andre kortet, men returner det på angrefrist.

FX5900 dette er et bra kort til den prisen.

5087184[/snapback]

Det er kjøpt hos Netshop.

Spørs om ikke jeg må ta i bruk angrefristen ja. Kommer jo aldri til å få brukt dette kortet så.

Grunnen til at jeg kjøpte kortet var å kaste det i min gamle pc som skal stå i stua for å spille av filmer, musikk + etc. så jeg trenger ikke noe dyrt og bra kort liksom :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...