Crispin Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg får bare standard ledningen til å virke, tror den heter sub. Å det følgte ikke med noen bruksanvisning som fortelle hvordan jeg får dvi til å virke, når jeg prøver dvi får jeg bare svart skjerm. Hadde vært greit å bruke dvi, slik jeg slipper å bruke en overgang når jeg putter skjermen inn i geforce 6800 kortet mitt, den har bare dvi utgang! Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Forklar litt nærmere er du snill. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Hva mer kan jeg si? Jeg får bare den ledningen som er mest brukt, hvertfall før, d-sub til å virke. Den ledningen som går fra skjermen til skjermkortet. Så har du en annen type som heter dvi, som er litt breiere en d-sub ledningen, og skal visst nok være bedre og kanskje gi bedre bilde? Når jeg bruker den er skjermen bare svart. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (...) skal visst nok være bedre og kanskje gi bedre bilde? Når jeg bruker den er skjermen bare svart. 5089793[/snapback] Du må trykke deg fram til tallet 2 på den venstre tasten på skjermen. 1 er for VGA, 2 er for DVI, 3 er S-VIDEO og 4 er Composite. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Hehe det har jeg prøvd, men skjermen er forsatt svart når jeg klikker over på 2 dvi. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kan det vaere at skjermkortet ikke skjoenner i at du bytter fra D-Sub til DVI mens maskina er paaslaatt? Mitt ATI X800 kort har blitt rart med slikt og krever restart for at DVI skal funke. Lurer paa om det er Bios update time :-) - Per Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå