Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Er det noen planer om å oppgradere forumet snart? Synes det var litt dumt at forumet ble oppgradert til en "gammel" versjon. I 2.1.2 er det jo mange nye ekstremt praktiske funksjoner (f.eks quickedit, og rich text editor) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvilken versjon er dette, da? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Hvilken versjon er dette, da? 5086953[/snapback] 2.0.? Endret 31. oktober 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Trodde det var 2.1-noe, jeg, da. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det blir oppgradert når vi mener det er klart for å bli oppgradert, noe det hvertfall ikke er per i dag. (det kom en ny versjon allerede forrige uke) Så svaret er at vi ikke har en dato for det Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg er blant de som helt klart mener dere burde sette i gang med testingen av dette nå, og hvis dere ikke har tid selv. Foreslår jeg at dere får tak i noen som har tid snart... Det ville medføre en rekke praktiske muligheter og oppgradere til denne versjonen. De mulighetene som dere i forumstyret syns ville være forstyrrende trenger vi ikke ha heller. Jeg stiller gledelig opp for en eventuell ny betatesting Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg er blant de som helt klart mener dere burde sette i gang med testingen av dette nå, og hvis dere ikke har tid selv. Foreslår jeg at dere får tak i noen som har tid snart... Det ville medføre en rekke praktiske muligheter og oppgradere til denne versjonen. De mulighetene som dere i forumstyret syns ville være forstyrrende trenger vi ikke ha heller. Jeg stiller gledelig opp for en eventuell ny betatesting 5087236[/snapback] Og hvilke er det? Den quick-edit greia klarer vi oss fint uten. Forskjellene er jo ellers svært små. Så lenge det går an å legge inn nyttige innlegg på en grei måte er jeg og sikkert mange andre fornøyd. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Og hvilke er det? Den quick-edit greia klarer vi oss fint uten. Forskjellene er jo ellers svært små. Så lenge det går an å legge inn nyttige innlegg på en grei måte er jeg og sikkert mange andre fornøyd. 5087833[/snapback] Med andre ord, vi kunne like godt greid oss med versjon 1.0? Etter min mening kom det flere praktiske godbiter i oppgraderingen 2.0 -> 2.1, enn det kom i 1.3 -> 2.0 (sett fra brukerperspektiv) Endret 31. oktober 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg