Gå til innhold

[løst]Når skal forumet oppgraderes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er blant de som helt klart mener dere burde sette i gang med testingen av dette nå, og hvis dere ikke har tid selv. Foreslår jeg at dere får tak i noen som har tid snart... Det ville medføre en rekke praktiske muligheter og oppgradere til denne versjonen.

De mulighetene som dere i forumstyret syns ville være forstyrrende trenger vi ikke ha heller.

Jeg stiller gledelig opp for en eventuell ny betatesting :)

Lenke til kommentar
Jeg er blant de som helt klart mener dere burde sette i gang med testingen av dette nå, og hvis dere ikke har tid selv. Foreslår jeg at dere får tak i noen som har tid snart... Det ville medføre en rekke praktiske muligheter og oppgradere til denne versjonen.

De mulighetene som dere i forumstyret syns ville være forstyrrende trenger vi ikke ha heller.

Jeg stiller gledelig opp for en eventuell ny betatesting :)

5087236[/snapback]

Og hvilke er det? Den quick-edit greia klarer vi oss fint uten. Forskjellene er jo ellers svært små. Så lenge det går an å legge inn nyttige innlegg på en grei måte er jeg og sikkert mange andre fornøyd.

Lenke til kommentar
Og hvilke er det? Den quick-edit greia klarer vi oss fint uten. Forskjellene er jo ellers svært små. Så lenge det går an å legge inn nyttige innlegg på en grei måte er jeg og sikkert mange andre fornøyd.

5087833[/snapback]

Med andre ord, vi kunne like godt greid oss med versjon 1.0? Etter min mening kom det flere praktiske godbiter i oppgraderingen 2.0 -> 2.1, enn det kom i 1.3 -> 2.0 (sett fra brukerperspektiv)

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...