arqe88 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 . Burkett stated that RSX is still in development and that no actual silicon is available yet. In other words, the silicon is not even taped out thus far. If we look at Sony's schedule, we expect that RSX is being finalised right now. And the first silicon will be available nearer Christmas. Glem alle demoene du ha sett, fordi RSX har ikke blitt introdusert i beta kits. Chipene vil være ferdig i desember (Final SDK!) MGS4,LAIR, WARHAWK osv.. alt Dette var begynnelsen av PS3 grafikken. vi har ennå ikke begynnt å se hva ps3 kan gjøre. alle demoene som ble brukt på E3 i mai, kjørte i GeForce 6800 Ultra SLI. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hadde vært fint hadde du forklart litt hva RSX er. Forstår jeg rett, så er det noe grafikk greier, men litt mer detaljer hadde vært fint Lenke til kommentar
arqe88 Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 RSX er grafikk chipen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Alle next-gen konsoller vil ha fet grafikk, men for faen - grafikk gir ikke bedre gameplay, bare en større "wow"-effekt de første fem minuttene. Så for meg er det samma hva som sitter i disse maskinene, sålenge de som lager spill klarer å lage spill som klarer å holde meg lenger enn en time Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 og lage spill som utnytter "WOW"-effekten fullt ut vil jo også koste flesk. Det blir spennende å se om de klarer å påkoste seg å lage alle spillene med best mulig grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå