Sweet Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hei har forsøkt og sende PM til Simen1 angående det at jeg ikke er i stand til og motta PM's... Jeg kan heller ikke logge inn med brukernavn og passord etter at forumet ble oppgradert. Jeg regner med at dette er fordi jeg hat ™ i nicket mitt. Kan dere få gjort noe med det, eventuelt at jeg bytter nick til bare Sweet eller Neon-Sweet mvh Sweet™ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det var navnet endret. Forøvrig vil brukernavnsendringer i fremtiden kun bli tatt inn via denne siden Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 I fremtiden? Hvorfor ikke nå. Det der så forresten litt "artig" nesten så jeg må bytte brukernavn bare for å teste.. Men stickyen må jo hvertfall oppdateres... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 I fremtiden? Hvorfor ikke nå. Det der så forresten litt "artig" nesten så jeg må bytte brukernavn bare for å teste.. Men stickyen må jo hvertfall oppdateres... 5086737[/snapback] Den er tilgjengelig nå, men brukernavnsendringer blir først godkjent om noen dager. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 takk så mye Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg