A.J Green Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nå blir jeg er litt oppgitt, google gir meg få svar. Jeg skal altså vaske en caps eller skyggelue på godt norsk. Jeg har forsøkt å vaske den i vaskemaskinen, på et ullprogram. (Siden capsen bestod av 100% ull, knaskje ikke så logisk som jeg tror) Så ikke nevn vask i vaskemaskin, resultatet blir en særs forminsket caps. Er håndvask noe å satste på? Jeg må liksom få bort alt det ekle som ligger på innsiden langs den hvite stoffremsen, noe jeg føler blir litt hardt med bare vanlig håndvask. Hvis noen har gjort dette med et tilnærmet godt resultat hadde jeg satt stor pris på en tilbakemelding. Mvh Lord^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har gjort det flere ganger, det er bare å vaske den for hånd. Easy-peasy. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 så husk etter du har vaska'n brett bremmen slik du vil ha den og hårføn den tørr, så vil bretten holde seg som ja ettelleranna Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ta deg en tur til et renseri og spør om de kan ta en runde med steam-pistol. Den har et lite trykk som blåser vann inn i fibrene og trykket blåser vekk all skitten som løses opp Effektivt. Funker på alt fra flekker på klær til sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå