chokke Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg sitter her med en gammel nintendo, Nintendo Entertainment System og 15 spill eller noe og lurer på om de er verdt noe. Har en kontroll og spillene er: -Super Mario Bros (2x) -Super Mario Bros 2 -Super Mario Bros 3 -Mario Bros (ikke samme som over) -Track and field (sport) -Talespin -Skate or die -Gradius -Tennis -Wizards and Warriors -Ice Climber -Rad Racer -Donkey Kong -Chip n' Dalle Rescue Mission (snipp og snapp) -The gooniees 2 -The Simpsons, Bart vs Space Mutants Som dere kan se er det mange klassikere her, men er de verdt noe eller er markedet fylt med det? Denne posten er ikke at jeg vil selge det, men lurer heller på om det er verdt å selge. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 http://www.qxl.no/default/defaultcatgelse.asp?catg=11307 Spørs om du får så mye for spillene, men selve maskinen kan du få litt mer for. Hvis jeg hadde hatt en nintendo så hadde jeg ventet minst 20 år til før jeg hadde solgt den Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 takk for rådet har en stående selv:P Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ikke selg NESen din, prøv heller å få kjøpt opp så mye som mulig av det du kan finne til den. Fantastisk maskin, har en stående med 26 spill, pistol, ørten kontroller, multitap og trådløs multitap. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg tror nok ikke det synker i verdi, nei. Såvidt jeg kan se ligger prisene på slikt utstyr som er i god stand/pent brukt på omtrent det det kostet nytt, med de fordeler og ulemper det medfører. (og jeg som var dum nok til å KASTE en NES som var i topp stand!) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (og jeg som var dum nok til å KASTE en NES som var i topp stand!) 5086942[/snapback] Du fortjener å skytes Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Solgte min meg gønner & heile pakka for 5oo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Selvsagt er den verdt noe, men hadde jeg vært deg så hadde jeg beholdt den. Den vil være enda mer verdt om noen år. Dessuten er det tøft å ha NES. Skulle ønske jeg hadde en selv. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Om 20 år er nok NES'en verdt litt. Om 50 år ganske mye kanskje. Om 100 år må den være verdt en hel del! HW.no burde starte ett museum hvor leserene/brukerene kan bidra med ting. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Mamma gav bort min for noen år siden . Hadde vært morro å hatt den i dag. Endret 1. november 2005 av morfin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 jaja, den funker delvis, etter mange slag så kan man spille, men den sliter litt, er det mulig å rense den på noe vis? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg tok en bomulsspinne med rødsprit og gjorde kontaktene i spillkassetten skikkelig rene, og da rødspriten hadde dampet bort tok jeg en ny bomulspinne og klinte på litt vaselin. Det fungerte i allefall for meg. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har en NES stående jeg og, men det er noe gale med mekanismen som holder spillet nede. Så jeg har laget en liten dings i lego jeg setter oppå spillet mens jeg spiller Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 men sånn ca hvor mye er maskinen verdt hvis den funker litt på random, mest et samlerobjekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå