BUFF Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har tenkt å bytte ut, HK og skjermkort. Det jeg har nå er en kt800 fra asus og pc800xt pe. Har tenkt å gå over til pcie og sli. Spm 1: Skal kjøre i SLI (ikke vannkjøling så det blir kjøling av AC kjølere på skjermkorta) Hovedkort for 939 (sli) med stor nok avstand mellom pcie slottene. Den skal ha støtte for min. 6 s-ata, 2xLAN og grei lydkort. Helst uten vifter på nb/sb. Spm 2: Har FX-55, skal jeg gå for 2x7800 GTX eller 2x7800GT ? 7800 GTX eller 7800GT Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nei, tja for det første... HALLO I LUKEN... hvorfor i helvete skal du ha SLI når et av de kortene holder til å spille nye spill så lenge at resten av maskinen går ut på "dato", før grafikk kortene? For det andre: GTX viss du først har syklig med penger så hvorfor ikke... Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Nei, tja for det første... HALLO I LUKEN... hvorfor i helvete skal du ha SLI når et av de kortene holder til å spille nye spill så lenge at resten av maskinen går ut på "dato", før grafikk kortene? Vel... Har 2x21" crt skjermer som klarer fint 2048x1536... Og hvis jeg skal kjøre la oss si F.E.A.R. i slik oppløsning, så bør jeg vel ha 2xgtx. Så spm var egentlig 1: HK som har stor nok mellomrom mellom pcie spora for å få inn 2 gtx av la oss si asus gtx top kort (eller annet type med ac rev3 kjølere) Spm. 2: Takler CPU'en det? Eller må jeg over på annen CPU ? Har egentlig tenkt å gå over på x2 CPU, men venter egentlig på nye m2 CPU'ene. Her er evnt oppsettet. Endret 1. november 2005 av BUFF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå