roy_nor Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Kompisen min leter etter en Cetrino bærbar til rundt 9000,- Jeg har sagt mange ganger nå at han må kjøpe Netshop sin 1559, siden den gir mest for pengene, og den koster kun 9355,- uten OS. (+ at han bor i nærheten så han kan kjøre å hente den). Men han er ikke helt overbevist. Kan noen backe meg opp her å si at jeg har rett, eller si meg imot og bevise at det finnes noe annet der ute for han? pc'en skal takle spill som HL2 og WOW. Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 til 9k er netshop sin 1559 en av de beste laptopene man kan kjøpe per dags dato. Nvidia Go 6600 er et brukbart skjermkort til laptoper, og vil kunne brukes til å spille de fleste spillene ute på markedet med en viss eyecandy =) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jepp 1559 er nok den beste pcen... Den har bra Cpu og god skjerm, og den har et flott skjermkort som drar de fleste spill brukbart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå