bokhylle Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ey! Jeg sitter og ser på MSN Messenger 7.5 Så står det på et nick: I morgen koster MSN penger. Hva er det han snakker om a? Koster MSN penger fra og med i morgen? Tror aldri de ville gjort noe sånt.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Seff kommer det ikke til å koste penger. Tror de fleste hadde emigrert til et annet program da. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vel. http://www.msn.no Står det noe om det der? Er nok bare et hoax. Fikk samme melding for lengelenge siden. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Seff kommer det ikke til å koste penger. Tror de fleste hadde emigrert til et annet program da. 5085942[/snapback] stemmer, er bare noen som har satt ut et rykte om dette.. tror det var hamarungdom som hadde et møte med sjefen for microsoft norge og han bekreftet at det bare var en stor spøk.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Seff kommer det ikke til å koste penger. Tror de fleste hadde emigrert til et annet program da. 5085942[/snapback] stemmer, er bare noen som har satt ut et rykte om dette.. tror det var hamarungdom som hadde et møte med sjefen for microsoft norge og han bekreftet at det bare var en stor spøk.. 5086512[/snapback] Ja, du kan lese om det her. Jeg går aldri på sånne spøker. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 hehe, tror det sitter en fjorten-åring et sted å ler rævva av seg nå. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 hehe, tror det sitter en fjorten-åring et sted å ler rævva av seg nå. 5086542[/snapback] vær sikkert.. men det værste er at folk" hjelper han" ved å videre sende alle mailende der det står at det skal koste penger.. var en periode jeg fikk ca 5 sånne mailer om dagen.... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Fikk noen sånne mail ja.. Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg også fikk noen sånne ! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 MSN komme aldir til å koste penger, er bare teit folk som sender videre den dumme meldingen gang på gang. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 herregud så dumme folk er sier jeg bare... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er ikke dette ferdig ennå? Det har da aldri kommet noen melding om at MSN skulle bli en betaltjeneste heller At en eller annen tulling har klart og starte et kjedebrev via epost er ingen bekreftelse verken fra eller til uansett hva det gjelder. Jeg har dessuten vanskelig for og se hvorfor denne tråden skal holdes åpen. Ønsker dere og diskutere de negative sidene ved denne typen spam oppfordres du/dere til og opprette en ny tråd om dette. (Et søk på forumet ville gitt deg svar på dette mot og starte en ny tråd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg