Nauz Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 hei har nå klart og gjort det "umulige". etter noen feil på pc en har jeg formatert og lagt inn win osv på nytt.. lagt opp til riktig med disker(sp, temp, progs , meida osv) lagt inn alt av programmer jeg bruker+ tweaka windowsen en del. med andre ord brukt en dag til å gjøre den "perfekt" for meg.. så pluttselig finner jeg ut at den ene disken mangler(glemt å partisjonere den).. så har nå bare 265gb av 370.. med andre ord mangler 105gb.. som egentlig skulle vært en disk men "glemte å opprette den".. og siden jeg har "gjort så mye" orker jeg rett og slett ikke legge inn win på nytt osv.. så er det noen måte jeg kan få" oppretta den partisjonen" uten å måtte legge inn win osv på nytt?? noen program jeg kan bruke til å formatere osv? håper noen veit noe! ps.. dette er skrevet i en fei pga dårlig tid.. så er noen noen"leif" er:P Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Kontrollpanel-->Administrative verktøy-->Datamaskinbehandling-->Diskbehandling Finn rette disk i grafikken der. Høyreklikk på området som er ledig, opprett partisjon og formater. edit: partisjon er det vel der, opprett volum og formater dette. Endret 31. oktober 2005 av MorePower Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Kontrollpanel-->Administrative verktøy-->Datamaskinbehandling-->DiskbehandlingFinn rette disk i grafikken der. Høyreklikk på området som er ledig, opprett partisjon og formater. edit: partisjon er det vel der, opprett volum og formater dette. 5085984[/snapback] takker;) og bukker;) kan jeg bruke word eks samtidig som den "formaterer"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå