Gå til innhold

Hvem liker IKKE sjokolade?

Newt32

Liker du sjokolade  

365 stemmer

1. 1. Liker du sjokolade

• - Ja
      313
    • - Nei
      39
    • - Aldrig smakt
      13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dei som svarer "aldri smakt" lyger garantert, siden ALLE i norge har på ett eller annet tidspunkt smakt sjokolade.

5086622[/snapback]

Nei, det finnes jo ingen som ikke kan spise sjokolade og derfor aldri har gjort det.

5089539[/snapback]

hvordan vet de at de ikke tåler sjokolade hvis de ikke har smakt det da? :tease:

5091077[/snapback]

Laktoseintoleranse er det noe som heter.

5091211[/snapback]

Det finnes...soyabasert sjokolade. Passer fint for vegans også. Smakte utrolig nok ganske likt de litt mer kokesjokoladeaktige sjokoladene (kokesjokolade f.eks.)

verd å prøve :)

Lenke til kommentar

Seff liker jeg sjokolade! Skjønner ikke de som svarer "AldriG smakt"

Det er bare EN som har sagt at han ikke gjør det, de 10 andre har ikke gidd, eller ikke tørt:S men sjokolade er utrolig digg, spess på LAN og ellers og :D Må nesten ha brus til hvis jeg skal spise sjokolade, og derfor blir det en del usunt!

OT: Vi hadde en test på skolen i dag, om energi i matvarer, og hvor mange ganger vi måtte gå opp og ned fra en stol for å forbrenne 10 gram med den varen vi valgte. Jeg fikk Potetgull, siden jeg var til slutt, måtte gå opp og ned 699 ganger for å forbrenne det, gjorde 180 :p Men vli bruker uansett 70% av det vi stapper i oss til å holde oss på beina. Så var egentlig 180 Som jeg måtte gå opp og ned for å forbrenne det jeg hadde stappa i meg :p Veldig OT det her men, måtte få det med, er no lignende med sjokolade!:O

Lenke til kommentar

Det finnes...soyabasert sjokolade. Passer fint for vegans også. Smakte utrolig nok ganske likt de litt mer kokesjokoladeaktige sjokoladene (kokesjokolade f.eks.)

verd å prøve :)

5091959[/snapback]

Høres helt jævlig ut, men jeg kan spise sjokolade jeg, bare snakka på vegne av de som stemte aldri smakt. :tease:

Edit 1: fjerna masse siteringer.

edit2: Skrev edit 1 og dette her.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Stakk innom denne tråden i ett-tida i natt, og da gjekk det opp for meg at eg absolutt trengte sjokolade der og då.

Det resulterte i at naboen vart vekt av meg ståande i døråpninga hans i boksershorts, og at vi sprang på Statoil og kjøpte ei Daimkake, stor Stratos og ein Snickers.

Herregud så nydelig.

Lenke til kommentar

Jeg sa. Værste sjokoladen er hvit sjokolade fra Ritter. Værste jeg har smakt er snickerskake. Snickerskake er ikke en sjokoladetype men et sammensurium av djevelens og satans verker.

Du sa nå tidligere i innlegget at det var Snickerskake da :dontgetit:

5090064[/snapback]

Edit: blir kvalm av å lese denne tråden her. :sick:

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar
Stakk innom denne tråden i ett-tida i natt, og da gjekk det opp for meg at eg absolutt trengte sjokolade der og då.

Det resulterte i at naboen vart vekt av meg ståande i døråpninga hans i boksershorts, og at vi sprang på Statoil og kjøpte ei Daimkake, stor Stratos og ein Snickers.

Herregud så nydelig.

5093886[/snapback]

HA,HA! :!: Dødsbra!

Lenke til kommentar
Haha, dårlig vote!

Ja og nei er ikke akkurat så gode svar til spørsmålet "Hvem liker IKKE sjokolade?". :p

EDit: "aldrig" er også feil :p

5094631[/snapback]

Spørsmålet er faktisk «Liker du sjokolade». Eller, spørsmål og spørsmål, det mangler jo spørsmålstegn ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...